“En lille perle”
Anmeldelse af Cafe Rosa, Gudhjem

Cafe Rosa, Gudhjem
Anmeldt 8. august 2021

Gemt i fantastiske Gudhjem kørte jeg pludselig forbi dette her bitte café, og blev bare NØDT til at stoppe. Det var en oplevelse bare at komme indenfor, alt var quirky og lækkert, med en lille baghave at sidde frit i. Lige efter min bog<3

Tak, 612katarinah

Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

ALT er bare då lækkert, pris og kvalitet følges ad.
Dette lille intime sted med plads både inde og ude i baghaven, er bare indbegrebet af råhygge.

Tak, portor60
Anmeldt 6. august 2021

Brødet smager godt men det er alt for dyrt. En bolle koster 12 kr men hvis man skal have ost og smør på koster det 37 kr. Det vil sige 25 kr ekstra bare for at få smør og ost på

1  Tak, M3370ULlaurak
Anmeldt 1. august 2021

Dette lille sted med en hyggelig gårdhave serverer nogle af de bedste kager, vi har haft fornøjelsen at sætte tænderne i. Man kunne smage, at der er anvendt ordentlige råvarer og lagt ordentligt håndarbejde i produkterne.

Så selv om der var lidt kø, blev vi simpelt hen nødt til at besøge stedet nogle gange under vores uge på Bornholm (også selv om vi boede i Svaneke)

Priserne? Ja - de er høje, men der er kvalitet i hver en krumme

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, John K
Anmeldt 29. juli 2021 fra mobile enheder

Super dyrt og for dårlig kvalitet ift. priserne. Vi kommer ikke igen, selvom det er en fantastisk hyggelig lille café. Er lille stykke kage til 27 kr. som var tør og smuldrede, en bolle med smør og ost til 37 er også bare for dyrt, når kvaliteten ikke følger med. Sikke en skam med sådan en fin café.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Vibeke88

Rejsende, der kiggede på Cafe Rosa, Gudhjem, kiggede også på

Har du været i Cafe Rosa, Gudhjem? Fortæl om dine oplevelser!