“Fantastisk kage! Hjemmebag”
Anmeldelse af Cafe Rosa, Gudhjem

Cafe Rosa, Gudhjem
Anmeldt 30. august 2020 fra mobile enheder

Fantastisk kage!
Hjemmebag af bedste kvalitet. Vi havde svært ved at vælge, endte med brownie og en bolle med ost, intet skuffede.
Kaffen var også fremragende.
Tak for kage.

Tak, 434pernillea

Anmeldt 21. august 2020

Dette sted er håbløst. For det første åbnede de 10 minutter over 8, selvom åbningstid var kl. 8, og der var flere mennesker i kø. For det andet var de dybt arrogante, da de endeligt åbnede, og de sagde hverken godmorgen eller gav et smil eller undskyldte den forsinkede åbning. Betjeningen var af en ung kvinde med dreadlocks og absolut ingen service-gen overhovedet, hun var komplet ligeglad med at være der. Ingen smil og ingen service. For det tredje er priserne absurde og alt for høje i forhold til den meget gennemsnitlige kvalitet af deres bagværk. Deres boller og wienerbrød er virkelig ikke noget særligt. Desværre er der ikke andre bagerier i Gudhjem, så der er ingen til at udfordre dette elendige sted, selvom det ikke vil være særligt svært.. Gå i Brugsen og køb bare-off i stedet for.
Vi kommer aldrig igen, og vi anbefaler alle at holde sig langt væk.

1  Tak, MMEWN
Anmeldt 16. august 2020 fra mobile enheder

Det bedste bagværk lige fra kanelboller - snegle- jordbær lagkage - gode økologiske saft fra rabarber og hyldeblomstvand samt hindbær. - mega hyggeligt sted- fin gårdhave, kommer gerne igen.

Tak, StellaL1324
Anmeldt 7. august 2020

Utrolig arrogant indehaver, der mest gik i vejen for den unge kvinde som gjorde hvad hun kunne for at betjene kunderne.

Dyrt. Et rugbrød koster 60 kr. uden at være noget særligt.

Håber der kommer et andet morgenmadssted i Gudhjem med en indehaver, der bare har et smule service-gen

1  Tak, Christian O
Anmeldt 3. august 2020

Caféen så hyggelig ud og der duftede dejligt.
Ekspedienten så lidt mistroisk ud og var ikke særlig hjælpsom. Der var ikke meget smil.
Vi købte en del kager og en pose brød. Kagerne er ikke noget at skrive hjem om overhovedet. Det er prisen til gengæld. Meget meget dyrt. 27 kr for en lille bitte hindbærsnitte. Helt vanvittig. Og alle deres priser er meget høje.
Bollerne er rimelige men tørre og må lige have en tur i ovnen.
Kommer ikke der igen og kan ikke anbefales.

1  Tak, Kbhnv

Rejsende, der kiggede på Cafe Rosa, Gudhjem, kiggede også på

Har du været i Cafe Rosa, Gudhjem? Fortæl om dine oplevelser!