“Superlækker bagværk. Sjov”
Anmeldelse af Cafe Rosa, Gudhjem

Cafe Rosa, Gudhjem
nr. 23 af 27 Restauranter i Gudhjem

Superlækker bagværk. Sjov og anderledes cafe / bageri men meget kortfattet betjening og ingen smil mm.

Tak, famgustafsen

Anmeldt 8. februar 2020 fra mobile enheder

Lille cafe, hvor man kommer hinanden ved. Der er en sjov indretning. Kaffen er rigtig god og alt bagværk er hjemmebagt.

Dato for besøg: februar 2020
1  Tak, 804larsc
Anmeldt 28. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi gik ind for at få en kop kaffe. Vi fik meget, meget mere! Vidunderlige thebirkes til kaffen. Købte rugbrød med hjem. Men allerbedst: hyggesnak med værtsparret, men også med de lokale kunder der kom. Det var super hyggeligt. I løbet af den time vi sad der, fik vi også lige hilst på een af dansk rockmusiks helt store ikoner. Alt i alt en uventet, fantastisk totaloplevelse. Vi vender helt sikkert tilbage til Majas helt specielle blanding af cafe og minibagerbutik.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Gunnar H
Anmeldt 17. august 2019

En rigtig hyggelig cafe, med lækre kager og rigtig godt brød.
Dog ville det være dejligt med et smil og lidt venligere betjening :-)

Dato for besøg: august 2019
Tak, Martin T
Anmeldt 8. august 2019

Hyggelig svensk inspireret indretning. Hjemmebagte kager, men der bliver ikke gjort noget særligt ud af serveringen på trods af lidt dyre priser.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Connie M

Rejsende, der kiggede på Cafe Rosa, Gudhjem, kiggede også på

Har du været i Cafe Rosa, Gudhjem? Fortæl om dine oplevelser!