“Fantastisk service”
Anmeldelse af Spektakel

Spektakel
Beskrivelse: Gode vine, fabelagtige burgere og tapas lavet af de allerbedste råvarer - alt serveres med gavmildhed og uden dikkedarer - i Gudhjems måske hyggeligste gårdhave!
Anmeldt 7. august 2020

Det bedste og hyggeligste sted jeg længe har været.
Maden og betjeninger er helt i top. Virkelig et besøg værd.

1  Tak, 223beritl

Anmeldt 7. august 2020

Fantastiske omgivelser, lækker mad og drikke. Og frem for alt super venlig betjening. Helt bestemt et besøg værd!

1  Tak, stinesdr
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Book bord! Så er du til gengæld også sikret en skøn oplevelse med hyggelige omgivelser og venlig betjening. Alt sammen toppet med meget lækker mad. Simpelt men godt - og gennemført. To børn på 5 og 10 år elskede det hele.. Vores store dreng blev lidt skuffet over størrelsen på børneburgeren - men inden vi så os om blev han tilbudt ekstra kartofler. Alle blev mætte Nød at de kun tog gæster ind i det omfang de havde kapacitet til det.. God fokus på afstand og hygiejne..

Tak, nina_vidriksen
Anmeldt 30. juli 2020 fra mobile enheder

Vi var så begejstrede efter første besøg, at vi kom igen to dage efter. Hyggelig gårdhave, lækre vine, gode drinks og de bedste burgere, tilsat super betjening. Vi ses næste år

Tak, Henrijytte
Anmeldt 29. juli 2020 fra mobile enheder

Stadig super sted, fantastisk stemning, mad og betjening.
Herlig vin der er nøje udvalgt til maden.
Jeg kommer igen næste år

Tak, P7367JYcharlotteh

Rejsende, der kiggede på Spektakel, kiggede også på

Har du været i Spektakel? Fortæl om dine oplevelser!