“Mega lækkert”
Anmeldelse af Spektakel

Spektakel
Beskrivelse: Gode vine, fabelagtige burgere og tapas lavet af de allerbedste råvarer - alt serveres med gavmildhed og uden dikkedarer - i Gudhjems måske hyggeligste gårdhave!

Rigtig god mad hvor man får alt hvad man kan spise. Det er en af de bedste burgere i Danmark og deres tapas er totalt fuldendt.

Tak, 343lassej

Anmeldt 28. juni 2020 fra mobile enheder

Rigtig god mad til en fair pris
Rigtig hyggeligt at sidde i haven. Der er ikke noget fornemt over stedet, hvor man blot sidder på gamle autentiske møbler. Men der er skruet godt op for hyggen og maden er rigtig god.
Der er ikke et kæmpe udvalg af hverken mad eller drikke, men det man får er til gengæld lavet med kærlighed.
Personalet og ejere fortjener stor ros - vi følte os virkelig velkommen.

Tak, madshjorth
Anmeldt 27. juni 2020 fra mobile enheder

Var ude at spise i går aftes. Dejlig mad og fantastisk betjening. Bestilte en enkelt starter og 2 burgere - gode råvarer og masser af smag.

Tak, frankdick-nielsen
Anmeldt 22. juni 2020 fra mobile enheder

Virkelig lækker og anbefalelsesværdig burger! Med rigtig lækker øl (mexican lager) og drink. 5 stjerner herfra

Tak, 512mettet
Anmeldt 21. juni 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt sted, med skøn betjening. Lækre lokale råvarer og et let overskueligt menukort.
Spektakel burgeren kan varmt anbefales, bøffen gik helt ud til kanten af bollen og blev serveret med skønne friske kartofler. Det kan dog være nødvendigt at bestille bord på forhånd.

Tak, thedanishbird

Rejsende, der kiggede på Spektakel, kiggede også på

Har du været i Spektakel? Fortæl om dine oplevelser!