classens10
København, Danmark
Okay
Anmeldelse af Gudhjem Feriepark
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 25. jun. 2023fra mobile enheder
Gode børne faciliteter og dejlig pool.
Tæt på Dejlige Gudhjem og tæt på gode steder at handle.
Husene var okay men rengøring i specielt badeværelser manglede lidt.
Desuden var der en dårlig oplevelse med skrald, herunder åbne bleer der lå og flød på fællesarealerne.
Dato for ophold: juni 2023Rejsetype: Rejste med familie
Problemer med denne anmeldelse?
1.390 kr.
    • Lol.travel
    • Vio.com
    0.7 km fra Gudhjem Feriepark
    Gratis parkering
    Pyttegårdens hovedbygning med privatbolig, reception og tre ferielejligheder til hver 4 personer.
    3.9 km fra Gudhjem Feriepark
      6.8 km fra Gudhjem Feriepark
        5.0 km fra Gudhjem Feriepark
        Vis flere hoteller i Gudhjem
        Anmeldt d. 8. juni 2023 fra mobile enheder

Vi boede der i seks nætter. Huset var velholdt og rent. Husene er placeret oven for byen/havnen.
        Gudhjem har en god placering, hvis man som os, kørte hele øen rundt.
        Besøgte Christiansø og Frederiksø, man sejler fra Gudhjem, så det var helt perfekt.
        Bornholm er en fantastisk flot ø, og er bestemt et sted man kan bruge nogle dage på, at besøge.

Dato for ophold: juni 2023
        Tak, j_rgenc138
        Natascha H, Andet hos Gudhjem Feriepark, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. juni 2023

Mange tak fordi du deler din anmeldelse med os.

Det lyder som om du have en skøn tur til Bornholm, og nød dit feriehus hos os i Gudhjem Feriepark. Det er vi glade for!

Jeg håber vi får fornøjelsen af at byde dig velkommen igen.

Natascha / Gudhjem Feriepark

Anmeldt d. 6. april 2023 fra mobile enheder

Smuk by, skøn beliggenhed med udsigt sydover langs kysten mod Svaneke. Super betjening i receptionen og en skøn lejlighed med gode møbler og et veludstyret køkken. Terrasse på begge sider af huset, så solen kan nydes hele dagen. Turen til Gudhjem by til fods er bedst fra Campingpladsen, enten via kuperet smuk vej eller en natur-oplevelsesrig tur langs redningsstien fra Campingpladsen til Gudhjem havn

Dato for ophold: marts 2023
        Tak, René Søndervang S
        Natascha H, Andet hos Gudhjem Feriepark, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. april 2023

Kære René

Tusind tak for din flotte anmeldelse. Jeg er rigtig glad for at høre, at du synes om Gudhjem Feriepark samt beliggenheden.

Jeg håber, at du har haft en skøn ferie på Bornholm, og at vi må få lov til at byde dig velkommen igen en anden gang.

Natascha // Gudhjem Feriepark

Anmeldt d. 26. juli 2022

Vi har haft en SKØN uge i Gudhjem og ferieparken.
        Huset havde hvad det skulle og fungerede som det skulle. Vi manglede ikke noget. Vi var overraskede over hvor stille der var.
        Det lå perfekt tæt på byen, indkøb og aktiviter med pool, fodboldbane mv

Dato for ophold: juli 2022
        Tak, 752perniller
        Nicoline F, Andet hos Gudhjem Feriepark, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juli 2022

Kære Pernille

Mange tak fordi du deler din anmeldelse med os.

Vi er glade for, at I havde en skøn uge i vores feriepark, hvor alt bare fungerede som det skulle.

Jeg håber vi får fornøjelsen af at byde dig velkommen som gæst igen!

Nicoline // Gudhjem Feriepark

Anmeldt d. 29. maj 2022 fra mobile enheder

Virkelig en positiv oplevelse. FULDT udstyret ferielejlighed med 2 soveværelser. Jeg har ikke oplevet en sådan standard i en feriebolig til en fornuftig pris. Dejlig beliggenhed, 10-15 min gang fra havnen.
        Virkelig velfungerende med adgang til både svømmehal og pool, legeplads mv.
        Tror ikke den ferie kan gå galt.

Værelsestip: Ikke alt er åbent i slutningen af maj, men ok udbud af butikker og restauranter.
        Dato for ophold: maj 2022
        Tak, Excursion16970154228
        Nicoline F, Andet hos Gudhjem Feriepark, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. maj 2022

Tusind tak for din flotte anmeldelse og bedømmelse.

Hvor er det bare dejligt at læse om din positive oplevelse i Gudhjem Feriepark.

Jeg håber din ferie fortsatte i samme positive spor, og endte med at være en fantastisk en af slagsen.

På Gudhjem Feriepark håber vi at få fornøjelsen af at have dig som gæst igen.

Nicoline // Gudhjem Feriepark

Anmeldt d. 23. august 2020

Endelig skulle vi på ferie, den første ferie i 5 år, og valget faldt på Bornholm. Vi fik anbefalet Team Bornholm, og bookede en ferielejlighed i Gudhjem Feriepark.
        Bookingprocessen og samarbejde med Team Bornholm var i topklasse, rigtig god service.
        Ferielejligheden (Nr 44) derimod er ikke noget at rose. Første indtryk er en meget slidt lejlighed.
        Rengøringen er ikke særlig god, og her føles lidt uhumsk.
        Sofaen, som næsten er det eneste møbel i stuen, består mere af sponplader end blødhed, og man kan slet ikke finde en behagelig side/ligge position. Måske hvis man havde en pude eller et tæppe til at klodse op med?
        Mangler plads til opbevaring/aflægning, bare en hylde eller reol ville være praktisk.
        Bruseren trænger til udskiftning, og der er løse fliser på badet.
        Babypakken består egentlig af nogle gode ting, men det man får udleveret er ret beskidt. Det er kun højskolen der kommer i brug, da jeg synes de andre dele er for slidte eller beskidte. (Ser ikke mig selv som sippet)
        Der er mange ting der kunne være væsentlig bedre.
        En god ting er dog placeringen. Rigtig dejligt at ligge ud til en fin lille legeplads, når man er på ferie med en knap 1- og 3-årig. Lidt trist at gå forbi de mange fine lejligheder Gudhjem Feriepark besidder, hvor man kan se at lejligheden er nyere, hyggelig og behagelig at være i.
        Vi ankom i går, har en uge her, men skal nok få en god ferie trods alt.
        Om vi kommer til at besøge stedet igen er uvist - måske hvis man garanteres en ikke nedslidt lejlighed med discountmøbler.

Dato for ophold: august 2020
        Tak, SusanneDaugaard
        Team Bornholm, Andet hos Gudhjem Feriepark, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. marts 2021

Kære Susanne

Mange tak fordi du deler din oplevelse med os.

Jeg er glad for, at jeres valg af feriedestination faldt på Bornholm og Gudhjem Feriepark, og at I synes bookingprocessen hos Team Bornholm var i topklasse. Det skal jeg sørge for, at de får at vide :-)

Jeg beklager at rengøringen ikke har været i orden. Jeg håber du kontaktede receptionen på Gudhjem Feriepark, så vi fik muligheden for at rengøre feriehuset ordenligt.

Jeg sætter stor pris på, at du deler din forbedringsforslag til feriehuset med os. Jeg skal sørge for at de bliver videregivet til ejeren af feriehuset, således eventuelle fejl og mangler kan blive udbedret, og fremtidige gæster kan få en god ferieoplevelse.

Jeg håber vi får muligheden for at byde dig velkommen på Gudhjem Feriepark igen.

Gudhjem Feriepark / Nicoline