Rita Slangerup

Lever ikke op til god kundeservice

Anmeldelse af Gudhjem Feriepark
2,0 ud af 5 boblerAnmeldt 17. jul. 2020fra mobile enheder
Sidste år besøgte vi Gudhjem Feriepark. Vi kunne ikke bruge vand (toilet, bad, drikkevand) den første dag i vores ferie da der var en vandskade da vi kom. Efter skaden var udbedret var toiletdøren så skæv at den ikke kunne lukkes og så gik der tid med det. Da viceværten kom stillede han 2 svaneke øl, hvilket jeg ikke mener lever op til en mistet dag. Blev efterfølgende lovet indgangsbilletter/gavekort til brændeskovshaven hvis vi kom til Gudhjem feriepark igen. I år bor vi igen på Gudhjem feriepark men kan ikke få billetter da vi bor i en lejlighed der ikke er lejet igennem team Bornholm. Virkelig dårlig service, det er lige til at grine over. Har ret svært ved at se hvad dette års bookning har med sidste års oplevelse at gøre? Team Bornholm holder ikke hvad de lover. Bortset fra det kan Gudhjem anbefales på det kraftigste. Tænker at vi skal hertil igen men vil klart booke igennem Danland.
Dato for ophold: juli 2020
Problemer med denne anmeldelse?
Team Bornholm, Andet hos Gudhjem Feriepark, svarede på denne anmeldelse
Svarede 31. mar. 2021
Kære Constance

Tak fordi du har givet dig tid til at skrive en anmeldelse af Gudhjem Feriepark.

Det er desværre rigtigt, at der var vandskade i jeres feriehus da I ankom. Heldigvis kunne vi flytte jer til et andet feriehus, der var tilsvarende det i havde bestilt, hvor I kunne bo i hele perioden for jeres ferie. På den måde undgik I at skulle få ødelagt jeres ferie yderligere ved at rykke frem og tilbage. I ønskede dog at komme tilbage til feriehuset med vandskade, fordi I ville bo tæt på jeres venner. Det er fuld forståeligt, men det giver jo desværre en yderligere forstyrrelse i jeres ferie, som kunne have været undgået, hvis I havde valgt at blive i det nye feriehus.

Selvom vi hurtigt fik styr på skaden i huset og rykket jer til et andet, var I også i dialog med Team Bornholm. De sørgede for at give jer kompensation for den ærgerlige start på ferien, og tilbød derudover, at I kunne få fribilletter til Brændesgårdshaven, hvis I skulle have lyst til at komme igen. Det er selvfølgelig en forudsætning, at I bestiller jeres ophold gennem Team Bornholm, for at Team Bornholm kan udstede fribilletterne til jer. Team Bornholm ikke har noget med Danlands gæster at gøre, da det er to separate udlejningsbureauer.

Mange tak fordi du anbefaler Gudhjem Feriepark til andre – det er vi glade for!

Jeg håber du havde en god ferie det efterfølgende år, og at vi får muligheden for at byde dig velkommen igen.

Med venlig hilsen
  • Vio.com
0.7 km fra Gudhjem Feriepark
Sannes Familiecamping
    1.2 km fra Gudhjem Feriepark
    Pyttegårdens hovedbygning med privatbolig, reception og tre ferielejligheder til hver 4 personer.
    3.9 km fra Gudhjem Feriepark
        6.8 km fra Gudhjem Feriepark
          5.0 km fra Gudhjem Feriepark
          Vis flere hoteller i Gudhjem
          Anmeldt d. 1. juni 2020

vi havde et hus der skulle være til 6 personer. Men der var kun bordplads til 4 personser. Det vat heldigt vejret var til at sidde ude.
          Det var meget småt. og der var 2 der skulle sove i stuen på en dårlig sofa og der var ikke muligt andre kunne være i stuen, hvis der var nogle der sov.
          Kedeligt sted og man bor meget tæt.

Dato for ophold: maj 2020
          Tak, Helle P
          Team Bornholm, Andet hos Gudhjem Feriepark, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. marts 2021

Kære Helle

Tak fordi du har givet dig tid til at skrive en anmeldelse om os.

De fleste huse er indrettet for 4-6 personer. Ens for dem alle er, at de er cirka 52 kvadratmeter store. Det er fuldstændig rigtigt at den 5. og 6. soveplads er på en sovesofa i stuen. Det står på websitet og fremgår af plantegningen. Det kommer derfor bag på mig, at du var overrasket over dette. Der er altid den mulighed at bestille to feriehuse hvis du synes, at det bliver lige lovlig småt med 1 feriehus, eller hvis ingen af jer vil sove på sovesofaen.

Feriehusene i Gudhjem Feriepark er bygget i rækker hvorfor det er helt korrekt, at man bor lidt tæt. Jeg synes det skaber en mere intim og hyggelig atmosfære. Jeg ked af, at du ikke brød dig om det.

Jeg håber vi kan finde et feriested, der lever bedre op til dine ønsker, næste gang du kommer til Bornholm. Du er altid velkommen til at ringe til os, så vi kan få en snak omkring dine krav og ønsker :-)

Med venlig hilsen
          Nicoline / Gudhjem Feriepark & Team Bornholm

Anmeldt d. 24. juli 2019 fra mobile enheder

Så frem til en dejlig ferie på Bornholm og det blev det også. Stedet er dejligt og tæt på byen. Dog var der noget skår i glæden på førstedagen hvor vi ankom til et hus med en tydelig igangværende vandskade. Vandvarmeren var utæt, gulvet i det ene soveværelse var vådt og på gulvet på badeværelset var der en stor sø. Fik hurtigt anmeldt skaden til receptionen (kl. 15.30) som fik set på skaden og sendte bud efter en håndværker. Vi havde ikke vand indtil kl. 19.00 og kunne hverken komme på toilettet, lave kaffe, eller komme i bad. Efter vandet blev tændt kunne vi endelig komme på toilettet men opdagede da, at døren ikke kunne lukkes. Derfor skulle vi igen have håndværkerbesøg så døren kunne blive skåret til. Selvom skaderne blev udbedret forholdsvis hurtigt kunne man have ønsket sig en kompensation i form af første dag refunderet (det kostede alligevel den nette sum af 12.000kr for en uge) Vi fik 3 Svaneke øl hvilket jeg synes er meget billigt sluppet..... Var desværre ikke selv med til at tjekke ud for så ville jeg have spurgt ind til en kompensation! Resten af ugen var fin og huset var på alle andre måder tilfredsstillende. Kunne godt finde på at komme igen.

Dato for ophold: juli 2019
          Tak, ritsla
          TeamBornholm, Kommunikationsmedarbejder hos Gudhjem Feriepark, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. august 2019

Mange tak for din anmeldelse. Vi er glade for, at I har nydt jeres ophold i Gudhjem.

Jeg er ked af at høre, at du ikke føler, at I er blevet tilstrækkeligt kompenseret for de 3,5 timer, I måtte undvære vand i jeres feriebolig - det var netop som følge af det manglende vand, at man I Gudhjem Feriepark tænkte, at I kunne slukke tørsten med en kold øl, mens håndværkeren blev færdig med sit arbejde.

Som du skriver, kontakter I receptionen kl. 15.30, umiddelbart efter jeres ankomst, og fejlen meldes, fra håndværkerens side, udbedret kl. 18:45. Vi gør altid vores bedste for, at eventuelle fejl og mangler bliver udbedret så hurtigt som muligt, og jeg er da glad for, at du synes at huset på alle andre måder var tilfredsstillende, og at resten af jeres uge var fin.

Får vi fornøjelsen af at byde jer velkommen igen en anden gang, så giver vi et gavekort til entre i Brændesgårdshaven, som et plaster på såret.

Mange hilsner fra Gudhjem Feriepark / Camilla

Anmeldt d. 16. oktober 2018 fra mobile enheder

Dejlige feriehuse i 2 plan. Lidt slidt badeværelse uden varme. Fuldt udstyret køkken og gode senge og dyner.

Manglede en opvaskemaskine og vaskemaskine. Skønne udenomsarealer m gode legepladser og boldbane. Kort til Gudhjem by. Aircon varmeblæser i alle boliger. Få p-pladser så måtte parkere et stykke fra huset.

Dato for ophold: oktober 2018
          1  Tak, Kanika2013
          Anmeldt d. 10. august 2017 fra mobile enheder

Vi er på cykelferie og har flere gange besøgt Gudhjem.
          Vi blev meget skuffet over feriehus nr. 99 standard . Meget nedslidt. Specielt 1. Salen og soverummene. Terressen trænger til repetitioner både af belægning og murværk. Tørrestativ er ubrugeligt og vandbeholder til parasol var utæt. Lampeskærm mangler på trappen. Bruseren kommer der næsten ikke noget vand ud af. Ved henvendelse til receptionen blev det oplyst, at der var stor forskel på husenes standard men ikke på lejeprisen !!!man tjekkede kun husene engang årligt . Helt uforståeligt . Her kommer vi aldrig igen.

Dato for ophold: august 2017
          2  Tak, 288susanneg
          Johan K, Marketing hos Gudhjem Feriepark, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. august 2017

Kære Susanne

Vi er selvfølgelig kede af, at du ikke har været tilfreds med dit ophold…men vi synes ikke, at din klage er helt rimelig:

Efter jeres ankomst kom din mand hen i receptionen og påpegede, at:
          • Tørrestativet havde to løse tråde
          • Parasollen stod skævt

Vi tilbød selvfølgelig din mand, at vi straks kunne udbedre forholdene, men din mand svarede:
          • Tørrestativet kunne godt bruges, så en udskiftning kunne vente til, at I var rejst igen
          • At I blot ville påpege problemet med den skæve parasol - da det ikke var noget, at man ville opdage ved en almindelig gennemgang af huset. Men I synes, at vi skulle vi vente med at levere en ny parasolfod til efter jeres afrejse

Udskiftningerne ville formentlig have taget maksimalt 30 minutter i alt – men vi havde selvfølgelig respekt for, at I ikke vil have håndværkerbesøg under jeres ferie. Derfor troede vi, at alt var ok – og følgelig blev vi også meget overraskede over din klage via Tripadvisor.

Alle feriehusene bliver grundigt gennemgået én gang årligt. Derefter foretager vores rengøringspersonale løbende tjek af feriehusene efter hver afrejse – det vil sige cirka 20 gange årligt. De fejl, som du beskriver, kunne vi have opdaget ved at teste/gennemgå alt minutiøst – men ex ville det være meget tidskrævende at teste alle trådene på tørrestativerne i alle ferieparkens feriehuse efter hver eneste afrejse. Denne procedure har ikke været nogen udfordring hidtil, idet gæsterne blot kommer forbi receptionen, hvis der er et problem – som vi ikke har bemærket ved vores kontrol - og så løser vi problemet for gæsterne.

Denne procedure er – efter vores mening - meget nemmere/hyggeligere for såvel gæsterne som os, end hvis gæsterne siger nej-tak til at få løst problemet med det formål at have muligheden for bagefter at kunne klage over problemet.

Med hensyn til din kritik af feriehusets soveværelser, så er vi uforstående overfor dette – eksempelvis er værelserne nymalede i foråret 2017 og fremtræder pæne.

De bedste hilsner
          Receptionen på Gudhjem Feriepark

Anmeldt d. 23. juni 2017 fra mobile enheder

Fint feriecenter med en del huse. To soveværelset, et badeværelse og fælles køkken/stue.
          Hvis maner fire personer, er der for lidt varmt vand til at alle tager et bad.
          Dårlig wi-fi.
          Dejlig beliggenhed tæt på vand, havn og lille by med indkøbsmuligheder og restauranter.
          Kan kun anbefales i sommerhalvåret.

Dato for ophold: juni 2017
          Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
          Tak, AndersC446
          Johan K, Receptionschef hos Gudhjem Feriepark, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. august 2017

Kære Anders

Tak for din bedømmelse.

Varmt vand: Størrelsen af varmtvandsbeholderne varierer fra hus til hus. Men ja…du har ret i, at hvis 4 personer går i lange bade lige efter hinanden, så kan temperaturen falde. Hvis man tager almindelige bade – eller blot lader der gå 5 minutter mellem hvert bad, så burde der dog ikke være nogen problemer.

Wifi: Du har desværre ret i, at wifi’en nogle gange har korte udfald. Vi afventer i øjeblikket, at der kommer fibernet til Gudhjem, som vil sikre en højere stabilitet.

De bedste hilsner

Receptionen på Gudhjem Feriepark - Johan