“Det hele værd”

Alla Stella
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt for 21. juli 2017

Vi kom til en fuldt booket restaurant, men fik besked om, at der ville blive et bord ledigt i løbet af 5-10 min. og godt for det. Stedet emmer af charme, men aller vigtigst maden var fremragende og i rigelige mængder.

Tak, Michael H

Anmeldt for 20. juli 2017 fra mobile enheder

Det er svært at vurdere, hvor mange stjerner denne skal have. Du kan komme på gourmetrestauranter, og vil give dem flere stjerner end denne, da du kan få bedre mad, men helhedsoplevelsen her, er super.

Vi var her for ander år i træk og blev ikke skuffet. Super engageret personale og dejlig mad, hvor man virkelig får noget for pengene.

Tak til Alla Stella for endnu en dejlig aften.

Tak, Martin S
Anmeldt for 26. juli 2016 fra mobile enheder

En rigtig hyggelig restaurant tilbagetrukket fra de almindelige turist restauranter. Mad af høj kvalitet og rigtig gode råvarer. En god oplevelse men det trækker ned at der var for få tjenere og de tilstedeværende var uengagerede og ikke særlig serviceminded.

Tak, Lasse G
Anmeldt for 5. marts 2014

Denne restaurant er et must, når man er i Desenzano!
Fantastisk hyggelig stemning og god service. Tjenerne er gode til at fortælle om deres vine og hvad retterne indeholder.
Fik en fantastisk mør bøf med det lækreste tilbehør!
Vi spiste her flere gange i løbet af vores ferie! Kan kun anbefales!

• Stemning
Tak, CeliCatha
Anmeldt for 28. juli 2013

Maden var fremragende her, personalet er meget hjælpsomme med at forklare de retter på menuen. Glimrende lokal vin. Friskbagt brød.

Tak, Trine G

Rejsende, der kiggede på Alla Stella, kiggede også på

Desenzano Del Garda, Province of Brescia

Har du været i Alla Stella? Fortæl om dine oplevelser!