Anmeldt d. 15. oktober 2017

God strand, gratis parasol og stole ,fri parkering ,gennemsnitlig morgenmad. Men der var desværre væggelus på hotellet, vi tog billeder fra værelset med flere væggelus i seng og på væg, blev tilbudt andet værelse på hotellet-suite- vi afslog - fik efterfølgende refunderet sidste nat hvor vi ikke sov efter at have fundet årsagen til vedvarende kløe.

• Overnattede: august 2017, rejste som par
2  Tak, olesteenjohansen
Anmeldt d. 7. juni 2017

I forbindelse med turen til "Toscana" udbudt af Vitus Rejser boede vi på dette hotel i en uge. Måske en lille smule slidt, men i orden.
Vi havde et dejligt værelse mod swimming-poolen, som i øvrigt havde olympiske mål - det var i hvert fald vores oplevelse. Der var en del solsenge og parasoller rundt om poolen til gratis benyttelse. Herudover var der en dejlig sandstrand med solsenge og parasoller. Vandet var dog lidt for koldt efter vores mening.
Der var fælles middag kl. 19.30, og maden var i det store og hele ganske udmærket. Der kunne vælges mellem to forretter og to hovedretter, og herudover var der en flot buffet med lækre små ting.
Vi var sjældent på hotellet i dagtimerne, men der var en udmærket "have" med borde og stole. Baren var leveringsdygtig i hvad vi kunne ønske os.
Der var også mulighed for lidt motion, da der var et lille fitness lokale..
I det hele taget et godt hotel til en sommerferie.

• Overnattede: maj 2017, rejste med venner
Tak, Jørgen T S
Anmeldt d. 22. april 2017 fra mobile enheder

Grand Hotel Continental er en oplevelse afvise bedre. Flot 4 stjernet ældre hotel med gentagne udsøgt servicegrad.
Min samlever Ulla og jeg fik nøgle til lækker stort dobbeltværelse med seperat rum til klædeskab, samt en overstørrelsesbalkon.

Badeværelset var pænt, men... bruseniece var lille og smal, det blev ikke bedre af, at brusearmatur var i vejen ved enhver bevægelse. Det medførte enten meget varmt eller meget kold vand.

Et plus er daglig meget fint rengøring.

Et minus ved værelser var at der manglede sofa eller lænestole. Vi have sengen som sideområde, samt en enkelt spisestol.

Servering af morgenmad var udsøgt og delikat. Tjenere var servicevenlige og de blev ryddet straks efter en.
Aftensmad var endnu mere udsøgt, der var superservice hele tiden. En overtjener var ligeså med hele tiden.
Bestilt vin som ikke blev drukket op. Den blev fint hensat til næste dag markeret med bord og rum nummer.
Baren var ligeså et udsøgt bekendtskab, der blev serveret meget veludført og velsmagende drinks.
Stor ros til alle ved Grand Hotel Continental

Overnattede: april 2017, rejste med venner
1  Tak, allan s
Anmeldt d. 1. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi var på vores årlige tur i vores seniorklub i EDC. I år går turen til Toscana, og vi har besøgt Firenze, Pisa , Lucca og cinque terre. En fin tur med flot vejr. Hotellet er et moderne hotel, men maden på halvpension er kedelig og personalet ikke motiveret til yde en god service. Taler iøvrigt ringe engelsk. Morgensmadsbuffetten er ok, oh mulighrd for at købe æg mod ekstrabetaling. Værelset er fint og rent og pænt. Hotellet ligger direkte til stranden med stor pool på 50 m. Da det var sæsonafslutning, har vi ikke fået glæde af udenomsfaciliteterne. Udmærket garage til bilen 10 euro pr. Dag

Overnattede: september 2016, rejste med venner
Tak, 576nickw
Anmeldt d. 19. september 2015

Deltog på en grupperejse i september 2015. Hotellet fremstår noget "træt" - personalet, især i restauranten og i baren er ikke serviceminde. Vi havde købt balkon, men blev desværre placeret i et værelse mod gaden. Der var en del støj fra gaden, og høj musik om aftenen. Ligeledes var der en fæl lugt af grill - samlet gjorde det desværre at vores balkon ikke kunne bruges. Tirenia området er lidt kedeligt, det ligger isoleret, og har ikke det store at byde på, man er dog meget tæt på stranden. En ganske jævn oplevelse.

Overnattede: september 2015
Tak, Annemarie E