“Et sted man bare skal besøge”
Anmeldelse af Caffe Poliziano

Caffe Poliziano
Køkkener: Italiensk, Supper
Velegnet til: Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Romantisk, Forretningsmøder, Familier med børn
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 3. maj 2018

En meget smuk gammeldags cafe med en fantastisk udsigt. Og udsøgt betjening. Vi fik kaffe og kage og nød imens den smukke udsigt.

Tak, Lindaroeikjaer

Anmeldt 22. juli 2016

Stedet har et godt menukort og 2 terrasse med en fantastisk udsigt over Toscana.
Maden var lige som den skulle være og betjeningen venlig og hurtig.

Tak, Peder A
Anmeldt 19. april 2016

Hyggelig restaurant med dejlig toskansk køkken. Vi spiste deres hjemmelavede pasta med ragu, det smagte fortræffeligt. Vi fik plads på den overdækkede terrasse med en fænomenal udsigt ud over det toscanske landskab.

Tak, charlottehertzum
Anmeldt 6. oktober 2015 fra mobile enheder

En cafe som man skal besøge og give sig tid til. Kan man få en plads altanen er det en vidunderlig udsigt man får til kaffen. Deres kager og kaffe er bare super. Cafe er bygget op som i de gamle gangster tider
Forventer lige pludselig at der bliver danset charleston.

Tak, Roarkim
Anmeldt 2. april 2015 fra mobile enheder

Dårlig betjening og elendig lang ventetid og meget forvirret tjenere
Mad ok men ikke fremragende. God vin men den er også lokal

Tak, Hans S

Rejsende, der kiggede på Caffe Poliziano, kiggede også på

Montepulciano, Province of Siena

Har du været i Caffe Poliziano? Fortæl om dine oplevelser!