“Lækker steak”

søn. 22/9
20:00
Køkkener: Steakhouse
Anmeldt 10. juli 2019 fra mobile enheder

Vi ankom og fik bord udenfor, hvad der var perfekt.
Vi bestilte en tomahawk steak på 1000 gram, dertil pomfritter og salat.
Det var det mest møre kød, som tjeneren kom og skar ved bordet. 3 slags sovs. Alt i alt et mindeværdigt besøg, og ta tilbage inden turen går hjem mod DK igen.
Meget service mindet tjener, smilende og viste hvad de snakkede om.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, anittenbanditten

Anmeldt 14. august 2018 fra mobile enheder

Helt fantastisk mad. Servicen helt i top. Tjenerne fortalt udførlig om hvad retterne indeholdte. Min mand valgte en 300 grams stor steak, som var veltilberedt og jeg valgte en ret bestående af 3 forskellige slags kød. Kylling, gris og okse altsammen meget smagsfuld. Skal helt klart forbi igen, når vi næste gang besøger Toscana

Dato for besøg: august 2018
Tak, Chanette37
Anmeldt 12. juli 2018

Her serveres fantastiske bøffer med gode fritter og bearnaise. God rødvin og perfekt service - så kan man(d) bare ikke ønske mere - besøgte stedet to gange og glæder mig til at komme tilbage næste gang jeg er i byen.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, HenrikH_11
Anmeldt 22. juli 2017 fra mobile enheder

Fantastisk mad og service. Vi fik top lækker kød til yderst gode priser. Servicen var helt i top og der tales engelsk. 6 stjerner!!

Dato for besøg: juli 2017
Tak, FransHH
Anmeldt 21. juli 2016 fra mobile enheder

Vi havde lyst til godt kød og det var bestemt hvad vi fik! Vi fik desuden ekstra små aperitifs samt petit fours ganske gratis. Også et glas bobler ved ankomst fik vi, uden beregning. Meget hyggeligt sted, hvor man får kvalitet for pengene.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Helena D

Rejsende, der kiggede på Just Meat, kiggede også på

Montecatini Terme, Province of Pistoia

Har du været i Just Meat? Fortæl om dine oplevelser!