“God mad til rimelige priser - lang ventetid”

Pellegrini's Osteria Moderna
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 15. juli 2017 fra mobile enheder

Vi havde via TripAdvisor fundet restauranten og havde været forbi tidligere på dagen for at bestille bord, da vi kunne læse det kunne være nødvendigt. Da vi ankom var bordet reserveret og vi kunne bestille drikkevarer med det samme. Vi fik menukortet og fik bestilt såvel forret som hovedret - forretten måtte vi desværre vente ca 45 min. på og så var den ikke som bestilt, idet vi specifikt havde nævnt at vi IKKE ville have kyllingelever men som der desværre var på 2 af brødene - disse blev dog uden problemer byttet til de korrekte. Mens vi ventede på hovedretten var der kommet en hel del små sorte fluer (tordenfluer) så vi fik et nyt bord indendørs. Hovedretten var bestemt helt i orden og såvel stemning som atmosfære var bedre indendørs, så vores anbefaling er, at man bør bestille bord indendørs og samtidig have god tid :-)

Dato for besøg: juli 2017
Tak, 476tommyc

Anmeldt 15. november 2016

Vi fandt stedet efter anbefaling, og det var en god oplevelse. Der var rift om pladsen i den kombinerede butik/ restaurant, betjeningen var hurtig og personlig og maden var rigtig god!

Dato for besøg: oktober 2016
Tak, Gitte G
Anmeldt 12. oktober 2016 fra mobile enheder

Restauranten ligger lidt afsides og er ikke så nem at finde. Når man først er placeret ved et af de få borde venter der en god madoplevelse. Betjeningen er også i top.
Jeg valgte denne restaurant efter anbefaling på Trip Advisor, og anbefalingen levede i hvert fald op til beskrivelsen!

Dato for besøg: oktober 2016
Tak, Erik K
Anmeldt 23. juli 2016 fra mobile enheder

Fik kanin marineret i rosmarin og det er uden tvivl den bedste kanin jeg længe jeg har spist! - meget behagelig restaurant, suveræn mad, god betjening.
11/10 ville spise her igen

Dato for besøg: juli 2016
Tak, mur24
Anmeldt 14. juli 2016 fra mobile enheder

Skønne overraskende retter, god servering, hyggeligt atmosfære.. jeg fik røget laks med mozzarella og jordbær. Og spaghetti vongole.. meget smag, dejligt bid fra chili.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Claus Hein R

Rejsende, der kiggede på Pellegrini's Osteria Moderna, kiggede også på

Montecatini Terme, Province of Pistoia

Har du været i Pellegrini's Osteria Moderna? Fortæl om dine oplevelser!