“Hæderligt - men en turistfælde”

Centrale, Il Ristorante - La Pizzeria
Reservér bord
søn. 22/9
20:00
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 11. juli 2017 fra mobile enheder

Vi kom 7 personer og fik et bord indenfor. Service var fin, men stressende. Vi fik to retter, hvor nogle retter var bedre end andre.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, skaarup85martin

Anmeldt 4. september 2016 fra mobile enheder

Er du i Montecatini Terme og er sulten er Don Chisciotte bestemt et besøg hver. De laver fantastisk Italienske mad. Specielt deres pizza'er skal prøves. Deres vinkort er ikke stort men med et glimmerende udvalg.
Restauranten ligger midt på et torv så forvent en del støj fra omgivelserne.

Dato for besøg: september 2016
Tak, V4630IAkima
Anmeldt 8. august 2016 fra mobile enheder

Langsom betjening og virkelig kedelig mad. Tjeneren tabte halvdelen af vores kartofler i skødet på os, men gav os ingen nye. Til gengæld fik vi lov at betale for dem!!

Dato for besøg: august 2016
Tak, majsekruse
Anmeldt 5. august 2016 fra mobile enheder

Vi har været her 3 gange den seneste uge og kan kun anbefale stedet. Deres pizzaer er fantastiske ligesom deres ravioli - og betjeningen er også i top.

Dato for besøg: august 2016
Tak, Morten B
Anmeldt 8. juli 2016

God, stor og velbesøgt restaurant, stort menukort, mange, velsmagende pizzaer at vælge imellem. Ligger perfekt midt på Bytorvet, meget liv om aftenen.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Connie S

Rejsende, der kiggede på Centrale, Il Ristorante - La Pizzeria, kiggede også på

Montecatini Terme, Province of Pistoia

Har du været i Centrale, Il Ristorante - La Pizzeria? Fortæl om dine oplevelser!