148 $
Priceline156 $
eDreams148 $
Tripadvisor141 $
Anmeldt d. 28. juli 2017 fra mobile enheder

Vi var på dette dejlige hotel for 2. gang og igen var det en super ferie. Alt fungerer perfekt på dette hotel. Personalet er altid smilende og meget hjælpsomme. Hotellet ligger perfekt tæt på byen og med mulighed for cykle, løbe ell. gå ture i bjergene bagved.Kan virkelig anbefales.

Dato for ophold: juli 2017
Tak, Helle A
Anmeldt d. 24. august 2016

Gode store værelser med aircondition, køleskab og TV, samt stort badeværelse og terrasse. Dygtige og hjælpsomme medarbejdere i receptionen. Fantastisk madbuffet morgen, middag og aften, med meget hjælpsomme og smilende tjenere. Valgte all-in løsningen og selv vin og øl var godt, og selv om der var mange gæster, føltes det aldrig sådan.
Rigtig god pool med liggestole med hynder til alle. Meget stor pool bar med et godt udvalg i mad og drikke. Underholdning ved poolen hver aften.
Masser af tilgængelig info på hotellet om udflugter og seværdigheder. Godt fitness rum med hvad der skal være af udstyr.
Hotellet er ikke for gangbesværede, da det ligger ca. 1 km fra Malcesine centrum, og op ad bakke. En gåtur på 15 min.
Det klart bedste sommerferie hotel vi har besøgt ved Gardasøen (og vi har været på en del), som vi kan give vores varmeste anbefaling.

Værelsestip: Vælg værelserne mod poolen.
Dato for ophold: august 2016
Tak, 895amstrup
Anmeldt d. 8. august 2016 fra mobile enheder

Fantastisk feriehotel med alt hvad der skal til.
Der er fine faciliteter og personalet er altid imødekommende og smilende.
3 dejlige udendørs pool områder samt en indendørs, giver mulighed for badning for alle, store som små.
Maden i restauranten er ok, dog bærer den præg af de store mængder der skal laves.

Vil bestemt ikke afvise at kunne holde ferie her igen.

Dato for ophold: august 2016
Tak, 286casperh
Anmeldt d. 8. juli 2016

Vi boede 11 nætter på dette hotel, vi havde de billigste værelser, lige over indgangen på 2. sal, lidt mørke med en meget lille altan, et fint badeværelse, og der blev gjort fint rent hver dag. Vi havde 1/2 pension, morgenmad og aftensmad, alt hvad man kan forlange til morgenmad, det der ikke var der, skaffede de ( blød kogt æg f.eks.) aftensmaden var flot med mange forskellige retter, meget flot kold buffet, og flere forskellige slags kød, fisk og selvfølgelig pasta og pizza, dessert bordet var også stort med flere forskellige slagt kage, ost og is, 3 slags vin, øl, sodavand og vand.
Frokosten vil jeg ikke anmelde,maden her var meget sparsom og kedelig, og frokost i baren var også dyr og kedelig.
Området omkring hotellet er fantastisk, fler pool og flere børne pool, lege plads, minigolf Og mange dejlig områder at tage sol, hvis man vil have fred og ro.
Fin underholdning ved baren de fleste aftner, og fin betjening også om aftenen.
Hotellet ligger fantastisk, med en flot udsigt over Gardasøen, ca. 20 minutters gang til Malcsine, en flot og meget hyggelig by, mange udflugts muligheder, der kører både turist bus og hotellets egen bus ned til byen.
Eneste lille minus, når man betaler ret mange peng for internet, skal det også virke, det gjorde det ikke.
Et dejligt sted hvor jeg bestemt kun kan anbefale.

Dato for ophold: juni 2016
  • Rejsetype: Rejste med venner
1  Tak, Børge G
Anmeldt d. 14. juli 2014

Dette hotel er virkelig dejligt. Det er hyggeligt med mange forskellige små oaser med liggestole, pool m.m. Servicen er i top. Alle er meget servicemindede og smilende og så er de glade for børnene. Maden i restauranten er skøn. Der er meget at vælge i mellem og ikke kun pomfritter og pølser. Lækker varieret mad hver dag. Der hersker en afslappet stemning blandt gæster og personale og intet er kaotisk som ved andre hoteller med all inclusive.
Byen Malcesine er virkelig hyggelig med små gader og masser af stemning. Ligger dog 20 min gang fra hotellet.
Vi kommer tilbage!

Dato for ophold: juli 2014