Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke underst√łtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi underst√łtter f√łlgende browsere:

‚ÄúFantastisk dejlig mad ūüôā‚ÄĚ
Anmeldelse af Chiosco Bar S. Francesco

Chiosco Bar S. Francesco
nr. 1 af 65 Restauranter i Maiori
K√łkkener: Italiensk, Bar, Caf√©
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid
Anmeldt 3. august 2018 fra mobile enheder

En god veninde hvad anbefalet denne lille restaurant.
Maden er hjemmelavet og i top.
Priserne er bestemt rimelige og atmosfæren rar og rolig.

1  Tak, Mikkeline H

Anmeldt 12. november 2017

Mr. Francescos er en fantastisk √łlbrygger. Han laver verdensklasse i h√łj h√•ndv√¶rkskvalitet.
Hans √łl er simpelhen gode - de er eminent gode.
Vi har som √łl entusiaster bes√łgt stedet flere gange - ialt 10 personer. P√• en skala fra 0 - 10 har vi f√łlgende dom. :

Francescos Pilsner. 9
- Golden classic. 9.5
- Stout 9.0
- La Speziata 3.0.

Bes√łg stedet for en kvalitets√łl og evt. en lille madret. Stedet ligger som den sidste p√• promenaden ned til havnen. God udsigt og placering.

Kære Francesco : Keep up the good work, and thanks for a fantastic beer experience...
Kiss and hug

• V√¶rdi
Tak, Steen P
Anmeldt 22. juli 2017 fra mobile enheder

Vi pr√łvede stedet pga. de mange gode anmeldelser! Det faldt virkelig i vores smag! Til prisen (8-10 euro pr. ret) s√• var maden rigtig fin. Det aller bedste var dog ejerens engagement og hans egenproducerede √łl! Det bidrog til en virkelig hyggelig aften p√• den lille terrasse mod havet!

Et must go i Maiori! :)

1  Tak, Mathias K
Anmeldt 2. juli 2017 fra mobile enheder

L√¶kre pastaretter og ungerne var ogs√• begejstrede. Sk√łnt med denne slags familiedrevne steder i et ellers meget turistpr√¶get omr√•de

Tak, Pia K
Anmeldt 27. maj 2017 fra mobile enheder

Vi m√•tte bare pr√łve dette sted, som er placeret som nr. 1. Vi blev ikke skuffede, for selvom det er et lille sted, s√• var der god stemning og service. Ejeren satte sig ved vores bord og forklarede hvad vi kunne f√• - der var nemlig ikke et menukort. Han anbefalede os ravioli, pasta og salat med tomater og den bedste b√łffelmozarella som vi nogensinde har smagt. Hertil fik vi hans hjemmelavede √łl fra sit mikrobryggeri. Hans stout var efter vores mening bedre end Guinness, s√• vi k√łbte et par ekstra flasker til at tage med hjem. God oplevelse der var til at betale!

Tak, Lars K

Rejsende, der kiggede på Chiosco Bar S. Francesco, kiggede også på

Har du været i Chiosco Bar S. Francesco? Fortæl om dine oplevelser!

Skriv en anmeldelse Tilf√łj billeder

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? G√łr krav p√• din registrering gratis, s√• du kan svare p√• anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

G√łr krav p√• din registrering