“En oplevelse værd trods ventetid.”
Anmeldelse af Bait Dal Ghet

Bait Dal Ghet
nr. 16 af 127 Restauranter i Livigno
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Store grupper, Lokalt køkken, Familier med børn
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

En oplevelse værd trods ventetid.
Vi har været der mange gange over flere år og nu er det blevet fast tradition at starte skiferien med pizza på bait del ghet. Der er næsten altid ventetid for et bord, men pizzaerne er ventetiden værd. Der er altid en gratis forfriskning i baren og snacks til at fordrive ventetiden. Vi elsker stedet og kommer helt klart igen næste gang vi kommer til Livigno.

Tak, anitaridderberg

Anmeldt 3. august 2019 fra mobile enheder

Vi elsker dette sted. Skøn restaurant med autentisk italiensk mad. Servicen er helt i top. Vi har spist der flere gange, og altid været tilfredse. Dette er alt andet end en turist fælde

Dato for besøg: august 2019
Tak, menjaf2018
Anmeldt 12. marts 2019 fra mobile enheder

Vi har haft en fantastisk oplevelse på restauranten. Der var god service både mens vi ventede på bord og betjeningen var i top.gode pizzaer og god vin.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, 154dortheh
Anmeldt 26. februar 2019 fra mobile enheder

Man kan ikke bestille bord, men tilbydes drinks i ventetiden. Det var ikke noget problem at få bord når man kun var to. Fin service, fik fortalt man kunne få to slags pizza lagt sammen på en - fin ide - de er store og meget lækre

Dato for besøg: februar 2019
Tak, KeldB19
Anmeldt 30. januar 2019 fra mobile enheder

Det er bare et godt sted
Pizzaerne smager fantastisk
Man bliver altid budt på en drink eller to inden man bliver vist til bordet
Man bliver glad i låget af at komme der

Dato for besøg: januar 2019
Tak, X2976QVmartinw

Rejsende, der kiggede på Bait Dal Ghet, kiggede også på

Livigno, Province of Sondrio

Har du været i Bait Dal Ghet? Fortæl om dine oplevelser!