Åben i dag: 10.00 - 19.00
Sjov park - nok mest til børn på 7/8+ år

Besøgte Movieland med to børn (4 og 7 år) i slutningen af juli. Parken minder om en miniversion af... læs mere

Anmeldt d. 30. juli 2017
af01
Smørum, Danmark
De tænker ikke på miljøet !!!!!.

Var en tur i Movieland,og blev mildest talt forbavset over hvor primitivt man have løst de... læs mere

Anmeldt d. 14. juli 2019
241perr
Haslev, Danmark
fra mobile enheder
Læs alle 3.545 anmeldelser

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Lazise
fra 40,53 $
Opdag DOP Olivenolie
7 anmeldelser
fra 66,41 $
fra 108,66 $
fra 181,11 $
Anmeldt d. 5. juli 2016 fra mobile enheder

Besøget i Movieland først i juli var perfekt timet . Ingen / minimal kø samt behagelig temperatur hele dagen.
Man bliver våd i Movieland , så for at være på forkant med det hele - sørg for at tøj / sko kan tåle vand ;) . Vi valgte fra start at købe et regnslag og den euro er godt givet ud.( kitt super jet mm. Kræver regnslag)
Er man til Gys og har nerver af stål kan i glæde jer til " Horror House"
Super hyggelig dag .

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, larskaufmann
Anmeldt d. 29. juli 2015 fra mobile enheder

Vi besøgte Movieland en varm sommerdag i juli måned. Vi havde 2 piger på 11 og 12 år med. De havde en god dag, men vi kunne også mærke at det ene besøg er nok. Parken var ihvertfald forunderlig tom hvad angår besøgende, så alle attraktioner kunne prøves - også mere end en gang. Efter vores mening er der for få attraktioner i Parken, så et besøg er nok.

1  Tak, Flemming19
Anmeldt d. 24. juli 2015

Alt var ok. Toiletter et hul i jorden. Mange vandforlystelser. Savner det lidt i Danmark. Sjovt at gense de store skuespillere.

Dato for oplevelse: juni 2015
Tak, HNKx2
Anmeldt d. 16. juli 2015 fra mobile enheder

Vi prøvede alle forlystelserne for store børn. Speedbåden og Magma var ret så sjove. Den nye rutschebane var også rigtig god. Stedet er fint til prisen og der er ikke mange mennesker en juli dag. Udvalget er dog begrænset så derfor kun 3 stjerner

1  Tak, christians_13
Anmeldt d. 11. juli 2015

Movieland Park er den første filmbaserede park vi har været i. Vi besøgte parken i juli måned 2015. 2 voksne og 2 børn på henholdsvis 3 og 7 år.
Parken er utrolig gennemført med gode forlystelser og shows. Vi brugte en hel dag i parken fra åben til luk og fattede ikke at der pludselig var gået så mange timer. Snyd ikke dig selv for Rambo showet, spøgelseshuset og u-båds simulatoren de er hver især helt unikke.

Jeg vil klart anbefale dem der holder ferie i nærheden af parken, at besøge den. Super fede oplevelser til en god pris.

Tak, peterpK374ST