Åben i dag: 10.00 - 19.00
Sjov park - nok mest til børn på 7/8+ år

Besøgte Movieland med to børn (4 og 7 år) i slutningen af juli. Parken minder om en miniversion af... læs mere

Anmeldt d. 30. juli 2017
af01
Smørum, Danmark
Sjov men brug de ekstra € på aquapark til resten af dagen

Kommer man kl 10 kan være heldig at kunne nå alle forlystelser inden for 2 timer. Husk ekstra tøj... læs mere

Anmeldt d. 6. juli 2016
168jespere
Ringsted, Danmark
fra mobile enheder
Læs alle 3.544 anmeldelser

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Lazise
fra 40,57 $
Opdag DOP Olivenolie
7 anmeldelser
fra 66,46 $
fra 108,76 $
fra 181,26 $
Anmeldt d. 29. juli 2015 fra mobile enheder

Vi besøgte Movieland en varm sommerdag i juli måned. Vi havde 2 piger på 11 og 12 år med. De havde en god dag, men vi kunne også mærke at det ene besøg er nok. Parken var ihvertfald forunderlig tom hvad angår besøgende, så alle attraktioner kunne prøves - også mere end en gang. Efter vores mening er der for få attraktioner i Parken, så et besøg er nok.

1  Tak, Flemming19
Anmeldt d. 24. juli 2015

Alt var ok. Toiletter et hul i jorden. Mange vandforlystelser. Savner det lidt i Danmark. Sjovt at gense de store skuespillere.

Dato for oplevelse: juni 2015
Tak, HNKx2
Anmeldt d. 16. juli 2015 fra mobile enheder

Vi prøvede alle forlystelserne for store børn. Speedbåden og Magma var ret så sjove. Den nye rutschebane var også rigtig god. Stedet er fint til prisen og der er ikke mange mennesker en juli dag. Udvalget er dog begrænset så derfor kun 3 stjerner

1  Tak, christians_13
Anmeldt d. 11. juli 2015

Movieland Park er den første filmbaserede park vi har været i. Vi besøgte parken i juli måned 2015. 2 voksne og 2 børn på henholdsvis 3 og 7 år.
Parken er utrolig gennemført med gode forlystelser og shows. Vi brugte en hel dag i parken fra åben til luk og fattede ikke at der pludselig var gået så mange timer. Snyd ikke dig selv for Rambo showet, spøgelseshuset og u-båds simulatoren de er hver især helt unikke.

Jeg vil klart anbefale dem der holder ferie i nærheden af parken, at besøge den. Super fede oplevelser til en god pris.

Tak, peterpK374ST
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 5. juni 2015

Testet endnu en gang rutsjebane Club.
Vores andet besøg i Movieland Park. Det første besøg var for et år siden. Vi gav parken 4 stjerner. Dette er faktisk en fantastisk park med gode originaler forlystelser og et fantastisk smilende og sjovt personale, og nogle rigtig gode shows. De fyre (Mr. Rambo) på U-571 er fantastiske, de gør oplevelsen endnu bedre!
Horror House er et 10 (bedste vi nogensinde har prøvet! ). Magmaen er 10. Kitt er 10. U-571 er en 10. Eddie vis er en 10 (og tak til Rambo bagefter for at snakke og foto session). Tomb Raider, Hollywood Tower, T2, Politiakademi og den nye Diabolik rutsjebane er også fantastiske forlystelser.
Vi havde en fantastisk dag og kunne sagtens have brugt et par timer mere i parken.
Hvis du kun har én dag for forlystelsespark besøg på din ferie vælg Movieland over Gardaland. Parken er mindre, men forlystelser .... De er 10 gange bedre og originale .... Og nej hvor ellers gør personalet siger farvel til Dem, ved at lukke tid, ligesom de gør på Movieland Park. Der er du star, fantastisk.
Vi ændrer vores sidste vurdering fra 4 til 5.
Dette er blevet en af vores foretrukne ThemeParks i Europa.
Håber vi snart kan komme på besøg i park igen.
Bedste hilsner.
The RollerCoaster Club.
Ekstreme Ride Testers.
Danish Division

1  Tak, Henrik W
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.dk. Se original