Anmeldt d. 27. august 2019 fra mobile enheder

Vi havde fire overnatninger i vores sommerferie.
Hotellet ligger i perfekt gåafstand til byen og har en dejlig pool samt en mindre jacuzzi, der masser af liggestole med tilhørende parasoller.
Hotellet er pænt og rent, morgenmaden er god og personalet er meget venlige og serviceminded.
Kan varmt anbefale dette hotel, vi kommer helt sikkert igen...

Dato for ophold: juli 2019
Tak, ErikMDK
Anmeldt d. 2. juli 2019

Hotellets beliggenhed er super skøn, der er altid rent og det mest fantastiske personale der har været gennem rigtig mange år, jeg er kommet der de sidste mange mange år, trods at stedet ikke er moderniseret eller fancy, beliggenhed personale byen og resturanterne er bare et super miljø.

Værelsestip: Hvis du vælger værelse med søblik
Dato for ophold: september 2018
Tak, Jenskorthsen
Anmeldt d. 7. juli 2016 fra mobile enheder

Tak til Hotel Lazise for endnu en fantastisk ferie. Vi er kommet her de sidste 9 år og igen i år har vi haft en formidabel ferie. Omgivelserne er helt i orden især poolområdet er skønt, men det der gør Hotel Lazise så unikt er det helt fantastiske og venlige personale. Vi har aldrig været på et hotel hvor man i den grad får fornemmelsen af at være en værdsat gæst og ikke bare en kunde i butikken. Vi ses forhåbentligt til næste år.

Dato for ophold: juli 2016
Tak, jacobv892
Anmeldt d. 16. august 2015

Personalet her er bare super venligt over alt.
Hotellet ligger super godt med maget kort gåafstand til byen langs vandet.
Her er en hyggelig have, hvor man kan spise morgenmad.
Morgenmaden er gennemsnitlig for Italien, men saftevand og ikke juice, med frugt, æg, croissanter, flere slags brød, youghurt mm.
Poolen var godt besat og man får udleveret håndklæder i receptionen.
Vores værelse var dejlig stort men uden balkon.

Dato for ophold: august 2015
Tak, AVADK
Anmeldt d. 26. august 2014

Hotel i god standard, og hyggelig stemning. Værelse og bad er i god stand. Terrasse med god udsigt til søen. God morgenbuffet. Kort afstand til Lazise city .... ca 5 min langs den hyggelige promenade. Vi var fuldt ud tilfreds med vores ophold, og kan godt anbefale det til andre. Vi boede der i juli 2012

Dato for ophold: juli 2014
Tak, dorthep2014