Anmeldt 2. august 2017 fra mobile enheder

Vi boede på hotel Le Mura i 4 dage i et kæmpe stort værelse (23kvm). Vi blev fulgt til værelset ved ankomst og fik information om alt. Hotellet er forholdsvis lille og tilbyder kun morgenmad. Men en skøn morgenmad, alt hvad hjertet begærer samt der er en varm drikke maskine, som man må benytte sig af hele dagen, GRATIS:) derudover kan man låne cykler gratis, benytte sig af baren og pool samt terrassen hele dagen lang. 5 ud af 5 stjerner herfra. God pris

Overnattede: juli 2017, rejste som par
Tak, Gitte B
Anmeldt 25. juli 2015 fra mobile enheder

Vi havde først valgt et andet hotel - hvilket på ingen måde levede op til vores krav. På Le Mura fik vi det! Man bor i centrum - men alligevel væk fra gadernes larm og lys. Mindre hotel der gør det intimt og familiært. Morgenmaden er udemærket. Poolbaren har det mest basale og med en super restaurant overfor er der mulighed for let frokost. Poolen er ikke så stor - men stor nok til formålet. Den er ikke til udspring, bomber mm. Det er den for lille til. Det er en saltvandspool. Den var noget beskidt sidst på ugen. Sødt og venligt personale. Af et 3 stjernet hotel får det, den højeste score.

Overnattede: juli 2015, rejste som par
Tak, Nina H
Anmeldt 22. juli 2015 fra mobile enheder

Le Mura er vores ynglingshotel når vi er i Lazise. Det ligger centralt i forhold til byen. Værelserne rene og pæne. Lidt sløvt aircondition men ellers er alt meget tilfredsstillende. Vi vender helt sikkert tilbage næste gang vi skal til området.

Overnattede: juli 2015, rejste som par
Tak, FruKern
Anmeldt 19. juli 2014

Vi valgte Le Mura fordi beliggenheden er helt i top - lige op ad den gamle by i Lazise. Vi kendte Lazise fra tidligere og søgte netop denne beliggenhed. Selve hotellet er lille og hyggeligt, med fin service. Morgenmaden var lidt kedelig, og poolen lille. Vi havde to værelser på hver sin gang med vindue til gården, desværre, så de var lidt mørke. Fint hvis man bare vil have en god overnatning på et rent og pænt hotel.

Værelsestip: Spørg efter hotel med vindue mod poolen eller bymidten - ikke ind mod gården.
  • Overnattede: august 2013, rejste med familie
Tak, MereteR
Anmeldt 25. januar 2013

Vi Har igennem mange år været i Lazise.

Hvad søger man når man tager til Lazise? det er jo meget forskelligt.
Vi søger et centralt Hotel i gå - afstand til alting.
Hotel Le Mura, er meget centralt med lille Pool og privat parkering med gitterlåge.
Morgenmaden er perfekt - italiensk morgenmad, som man kan sidde og nyde med udsigt over poolen :)

Vores to små hunde er ALTID meget velkommen - det sætter vi stor pris på.

Hende som har hotellet er utrolig sød og meget hjælpsom.

det er ikke luksus hotel midt i Lazise, men det som det vinder på er: Et meget hyggeligt og velholdt hotel, god service, hundene er velkommen, privat parkering, lille pool (men den er der) osv.

Vi kommer dertil hvert andet år, og har gjort det de sidste 8 år:)

Hver Onsdag er der markede næsten udenfor hotellet , hvilket er rigtig hyggeligt..

Vi Elsker Hotel Le Mura :)

Værelser:

Nogle større end andre, sådan er det jo,aircon, små toiletter og ikke et nyt hotel, det skal man huske. Men et godt Hotel til pengene :)

Verona - det lille Rom, kan anbefales at tage ind at se - sikke en oplevelse. Ligger ca 20 min i bil derfra. Hotellet hjælper gerne med ruteplanlægning.

Om aftenen, kan man på hotellet nyde drinks m.m. med udsigt over poolen - hyggeligt.

• Overnattede: juli 2012, rejste med familie
Tak, Sussie J