“Fantastisk mad og hyggelig atmosfære”
Anmeldelse af Corte Olivo

Corte Olivo
nr. 45 af 137 Restauranter i Lazise
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Lokalt køkken, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

Har besøgt restauranten flere gange og kommer gerne igen. Maden smager som altid fantastisk. I denne omgang fik vi fire pizzaer og en salat. Alt blev spist op. 52.50 euro inkl drikkevarer.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, michaeljD1093BJ

Anmeldt 11. juli 2015 fra mobile enheder

Lidt væk fra alle turistfælderne ligger restauranten, som når man kommer helt ind i gårdhaven er autentisk og charmerende. Der er et fornuftigt udvalg af italienske retter krydret med enkelte specialiteter. Vi fik lidt af det tradtionelle og specialiteterne og ingen tvivl om at vi efter 10 dage bedst kunne lide det nye. Generelt var kvaliteten rigtig god og prisen fornuftig, specielt vinene.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, 668larsa
Anmeldt 6. december 2014 fra mobile enheder

Vi endte med at spise her 4 gange da vi sidst var i Lazise. Her er super lækker og mad og selv med to små børn føler man sig utrolig velkommen.
Vi glæder os til at komme igen til sommer.

Dato for besøg: juli 2014
    • Stemning
Tak, Mille_e77
Anmeldt 16. oktober 2014 fra mobile enheder

Huset anbefaling var kylling men den var desværre genopvarmet men dog rigtig varm.
Deres øl var rigtigt godt.
Måske i sæsonen når kyllingen er frisk stegt tror jeg den er rigtig god og krydret.

Tak, 877ernstb
Anmeldt 16. august 2013

Det er nu tredje besøg på denne restaurant, vi er ikke blevet skuffet en eneste gang.
Betjeningen er i top. Maden er vel lavet, og tjenerne er behjælplige med valg af vin.
Kan varmt anbefales :-)
Det er enda muligt at købe vin "ud af bagdøren" til fornuftige priser.

Dato for besøg: august 2013
    • Stemning
Tak, woodhouse2

Rejsende, der kiggede på Corte Olivo, kiggede også på

Lazise, Province of Verona

Har du været i Corte Olivo? Fortæl om dine oplevelser!