BirteP7130

Skuffende tur til Giardini Naxos

Anmeldelse af Hotel Caesar Palace
2,0 ud af 5 boblerAnmeldt 14. jul. 2023fra mobile enheder
Desværre levede Hotellet slet ikke op til forventninger til et 4 stjernet hotel.
ALT er selvbetjening ved all incl uagtet der står 6-10 tjenere og tager imod gæster ved frokost og middag.
Maden er mere eller mindre det samme hver eneste dag, med yderst minimalt udvalg. Var aldrig nede til morgenmad så kender ikke kvaliteten heraf.
På trods af børnepool var den store pool overfyldt med børn og badedyr.
Børnepool blev nærmest ikke brugt.
Aircon var samme grader, nok 25+ uanset hvad den blev indstillet på.
WiFi ikke eksisterende på en stor del af området.
Som andre skriver vildt mange myg, så man hverken kunne sidde ude eller have terrassedør åben.
Personale var dog yderst venlige, ligesom rengøring var ok. Gratis shuttle fungerede også fint. Dog manglede der toiletpapir ved pool og bar de sidste 3 dage, så alt i alt hænger pris og kvalitet slet ikke sammen.
Dato for ophold: juli 2023
Rejsetype: Rejste alene
Problemer med denne anmeldelse?
Få bonusser med One Key
    985 kr.
0.5 km fra Hotel Caesar Palace
Vis flere hoteller i Giardini-Naxos
Anmeldt d. 30. oktober 2022

ALT på dette hotel fungerer helt fantastisk. Lige fra indtjekning til service, baren, restauranten og ikke mindst rengøringen. Alle medarbejdere gjorde vores ophold til et fuldstændigt fantastisk ophold. Skulle de være et lille minus så er det at jeg tog 3,5 kilo på under vores 7 dages ophold
Tak for en rigtig god ferie oplevelse.

Værelsestip: Tag et værelse med balkon. Gerne værelse 386 som har havudsigt og fred væk fra poolen
Dato for ophold: oktober 2022
Tak, 86knudp
Anmeldt d. 13. august 2019 fra mobile enheder

Vi havde det mest fantastiske vejr. Dejlig sol og god varme. Hotellet var dejligt med gode værelser (vi havde tilkøbt balkon og fik en med udsigt over pool). God morgenmad med stort udvalg.
Grunden til 3 stjerner var deres “staff” der stod for underholdning primært for børn, de fattede ikke et nej og råbte og skreg i den mikrofon i tide og utide. Ellers dejligt og fantastiske drinks i baren.

Dato for ophold: august 2019
Tak, emmas_rinem2019
Anmeldt d. 8. august 2018

Er lige kommet hjem, og dette hotel er værd en krone. Serviceminded og smilende personaler, der hjælper dig hurtigt. Man føler sig tryg der, maden og drinks er gode. Kan kun anbefale dette sted på denne skønne ø.

Dato for ophold: august 2018
Tak, Michael R
Anmeldt d. 12. juni 2017

Har før anbefalet dette hotel, og rost det til skyerne. Har netop været afsted for 3 gang, og der er sket noget siden sidst, så det blev en endnu bedre oplevelse. Der er bl.a flere veganer retter man kan vælge imellem, samt der bliver taget hensyn til gluten allergiker ift brød mm. De har udover fået wifi på hotellet der koster 4 euro for 2 GB, og det fungerede upåklageligt. Igen en god oplevelse, og glæder mig til at skulle afsted igen

Værelsestip: Vil man have ro skal man vælge et værelse væk fra poolen da der ellers kan være meget larm grundet underholding ved poolen til sen aften
Dato for ophold: juni 2017
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, valentina0803
Anmeldt d. 11. september 2016 fra mobile enheder

Dejligt hotel, lækkert pool område!

Sindssygt romantisk hotel om aften.
Hyggeligt live musik, og mange smukke lys!

Jeg er lidt skuffet over personalets attitude, (mangel på smil) og maden var ikke all inclusive værd!

God underholdning, og et lækket roligt område:)

Dato for ophold: september 2016
Tak, Mark M