Anmeldt d. 12. juni 2017

Har før anbefalet dette hotel, og rost det til skyerne. Har netop været afsted for 3 gang, og der er sket noget siden sidst, så det blev en endnu bedre oplevelse. Der er bl.a flere veganer retter man kan vælge imellem, samt der bliver taget hensyn til gluten allergiker ift brød mm. De har udover fået wifi på hotellet der koster 4 euro for 2 GB, og det fungerede upåklageligt. Igen en god oplevelse, og glæder mig til at skulle afsted igen

Værelsestip: Vil man have ro skal man vælge et værelse væk fra poolen da der ellers kan være meget larm grundet underholding ved poolen til sen aften
  • Overnattede: juni 2017, rejste med venner
Tak, valentina0803
Anmeldt d. 11. september 2016 fra mobile enheder

Dejligt hotel, lækkert pool område!

Sindssygt romantisk hotel om aften.
Hyggeligt live musik, og mange smukke lys!

Jeg er lidt skuffet over personalets attitude, (mangel på smil) og maden var ikke all inclusive værd!

God underholdning, og et lækket roligt område:)

Overnattede: september 2016, rejste som par
Tak, Mark M
Anmeldt d. 6. juli 2016 fra mobile enheder

Value for money - super sted, hvis man ønsker fred og ro. Gennemsnitalderen på hotellet er høj, så er man til en yngrer atmosfære, skal man vælge et andet hotel.

Hotellet ligger lidt langt fra byen ca. 20 minutters gang - men der er busser som køre én direkte til byen fra hotellet og henter igen, så det er ikke noget problem.

Vi var positive overrasket over hotellet og hvad man fik for pengene.

Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, Julie L
Anmeldt d. 30. maj 2013

Har før anbefalet dette hotel, og som skrevet før er det et hotel jeg kstrandstol og parasol på stranden blot man husker at vise sit kort.Der er forskellige former af underholding på hotellet. En fast pianoplayer, siciliensk aften med speciel mad og musikere, og er man der i højsæsonen er der vandgym, teater for børn, mmm. Hotellet er meget rent, og poolen bliver gjort ren hver aften. Området omkring hotellet er meget hyggeligt, og går man modsat stranden, er det en lille hyggelig by med små lokale restauranter og barer. Der er en tæt trafikeret vej lige ved hotellet, og en jernbane, men man lægger slet ikke mærke til det inde i hotellets område. Vil man have udsigt til Etna, så husk at bestil et værelse mod poolen. Det er helt sikkert et sted jeg vender tilbage til endnu en gang, da jeg føler jeg får hvad jeg betaler får, og mere til :) Har rejst med Startourlart vil anbefale, og det er nu 2 gang jeg har været der. Når man ankommer får man en velkomstkurv med spumante og frugt. Dette var der igen, samt der stod en bakke med mad på værelset da vi først ankom ved midnat da vores fly var 12 timer forsinket. På værelset er der også elkeddel og der bliver fyldt op hver dag med kaffe, the mm. Værelserne er store og flotte, der bliver gjort rent hverdag, skiftet håndklæder og sengetøj tit. Sengene og hovedpuder er gode, og der er ekstra puder og tæpper i skabene. Deres restaurant er stor, og det kan føles lidt larmenene, men ikke at det er ubehageligt, og det giver lidt af den sydlandske stemming. Vi havde all inclusiv hvilket jeg helt sikkert vil anbefale. Udvalget af både mad og drikkevarer er stort til alle måltider, og har man specielle ønsker er det intet problem. Har man børn med er det også et godt sted da der er et stort børneområde med en god pool, liggestole, underholding, selfservice af drikkevarer, is mm. Personalet er alle utrolige venlige, imødekommende, hjælpsomme, og gør alt for at man føler sig godt tilpas. Hotellet ligger ca 20 min gang fra stranden, men det var for os godt da der er meget larm nede ved strandområdet, og desuden har hotellet en bus der kører frem og tilbage til stranden hvis man ikke gider at gå. Hvis man har all inclusive, har man automatisk en gratis

Værelsestip: Få et værelse der vender ud mod poolen, skøn udsigt. Vi boede på 2 sal med balkon som er meget stor
  • Overnattede: maj 2013, rejste med venner
3  Tak, valentina0803
Anmeldt d. 29. maj 2013

jeg er lige kommet hjem efter 14 dage på Caesar Palace. ´Det var en ren fornøjelse at var der. Vi var 12 timer forsinket, ankom ved midnat tid, oppe på vores værelse stod en bakke med lidt mad, en flaske vin og vand- en god start.
vi blev mødt med smil og venlighed.
der var pænt og rent over alt.
nye håndklæder, når du ville have det- ellers fast hver anden dag, der er et lille køleskab på værelset, som kan bruges til drikke vare eller lidt mad. Gode senge, som man sover udmærket i.
vi havde balkon, hvor vi have udsigt over pool området og kunne se op på Etna.
vi havde all inclusive, Morgenmaden der var masser af vælge imellem( brød, oste ,æg, kødpålæg, morgenmadsprodukter, frugt,) Frokost: der var en pasta kok som stod og lavede pastaretterne efterhånden som der var brug for det, flere forskellige retter, masser af salat, frugt og dessert. Aftensmad igen et stort udvalg af retter både kolde og varme, salater, frugt desserter is og kager. Gode lokale vine, maden er typisk for området.
Personalet: vi mødte kun smil og venlighed og hjælpsomhed, de gjorde at du følte dig meget velkommen.
vi havde ikke børn med, men der er et stort pænt børneområde med børnepool, teater, legeplads mm. og der er plads til børn og de kan lide børn.
Det eneste minus er, at ved afrejse, ville de opkræve turistskat( det skal man betale nu i Italien, på 30 eruo, men da vi havde en pakkerejse, havde star tour fortalt dem at den betaler de, så hvis guiden ikke havde været kommet ind havde vi betalt, de viste godt at vi ikke skulle betale.
Det er et sted hvor jeg helt sikkert vil vende tilbage til.

Værelsestip: værelser oppe med udsigt til pool området
  • Overnattede: maj 2013, rejste med venner
2  Tak, Pia L