Anmeldt d. 29. juli 2018

Dette hotel har både gode og dårlige sider, ok værelser, men trænger til renovering, meget larmende A/C, meget støj fra stranden overfor, maden var ok, dog manglede morgen maden frugt og grønt samt rigtig Juice og groft brød.der var dog friske spejl æg og bacon, aften maden var god italiensk mad, vi havde halv pension, og det er super billigt. Glem alt om Pool, den er en del af noget spa/fitness fis som koster ekstra.
Hele hotellet bærer præg af at det godt kunne bruge en opdatering, men eller ok
har en lille bar på gaden bagved som er en del af hotellet, de laver super drinks til helt vildt billige priser.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Pergt40
Anmeldt d. 25. juli 2018

Hotellet er godt placeret, men er meget slidt. Det trænger til en kærlig hånd mange steder. Derudover er det skuffende at man både skal betale for at bruge pool og fitness center. Stranden foran hotellet koster også penge, og det er ikke billigt at være der. For at få den gratis strand, skal man gå ca 400 meter, og her er stranden ok.
Vi boede på et værelse med balkon/teresse, hvilket vi havde betalt ekstra for, men værelset var så mega lille og der var utrolig meget larm på værelset.
Hotellet er placeret i en hyggelig by.Vi havde halv pension og maden var rigtig fin. Morgenbuffet og til aften kunne man vælge mellem 2 retter til forret samt 2 retter til hovedret + dessert og en supplerings buffet, det var super.
Det bedste ved dette hotel er helt klart medarbejderne, hvis man blot skulle give dem karrakterer, fik de ihvertfald topkarrakter. Især tjeneren Leandro, han var fantastisk :)

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Maria M
Anmeldt d. 18. maj 2016

Hotel Sporting Baia ligger meget centralt på strandpromenaden lige der, hvor fiskerbådene kommer ind om morgenen, og der er tit udsigt til et af de store krydstogtskibe, der kaster anker i bugten.
God morgenmad og aftensmad på halvpension, og der er nem adgang til alle butikker, restauranter og "vandhuller" langs vandet, og med en beliggenhed lige neden for Taormina er priserne meget rimelige.

Dato for ophold: maj 2016
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Lene E
Anmeldt d. 26. september 2014

Boede her 4 nætter i forbindelse med rundrejse i september 2014. Fint hotel, dejlig badestrand. Ok til en aftengåtur, mange gode cafeer og restauranter i gåafstand. Fint mad med muligheder for flere valg, vi havde 1/2 pension. Rimelige priser i byen. Hotellet tilbød Wifi 5 Euro pr. dag. Gratis safeboks. Personalet imødekommende og hjælpsomme.

Dato for ophold: september 2014
Tak, 645lisk
Anmeldt d. 1. oktober 2011

Dejligt hotel, lige ned til en dejlig strand, gode værelser og meget fin betjening.
Godt morgenbord.
god aftensmad.