Anmeldt 5. oktober 2016 fra mobile enheder

Fint hotel med meget personlig indretning. Her var fyldt med gamle spændende ting, så der var meget at kigge på. Hotellet ligger helt nede i vandkanten med egen adgang til klipper med vandadgang via en trappe. Fin pool. Lidt langt ind til Taormina, men vi ville gerne have vandet tæt på og et stille hotel, så det opfyldte hotellet fint.
Personalet virkede desværre lidt slidt, derfor de 3 stjerner. Et hotel som virker som om det er meget populært blandt ældre.

Overnattede: oktober 2016, rejste som par
Tak, CamillaD654
Anmeldt 12. maj 2015 fra mobile enheder

Arathena Rocks er et gammelt hotel der i den grad trænger til istandsættelse. Der er flere ting som gør sig gældende i forhold til dette, blandt andet hænger der ledningerne ud fra væggen, ukrudtet vokser vildt på fliserne og tingene er generelt slidte.
Personalet er til gengæld virkelig rare og imødekommende. De står altid klar til at hjælpe, hvis der er behov. Især nattevagten er virkelig rar og hjælper meget gerne hvis der skulle opstå noget i de sene timer.
Wifi på hotellet fungere kun i lobbyen, det er lidt kritisk og i aftentimerne sidder gæsterne sammenpresset med deres mobiler for at få wifi.
Vær opmærksom på priserne på vasketøj INDEN du sender det afsted - det kom virkelig bag på mig hvor meget de skulle have i betaling.
Stedets placering er både godt og skidt, det er lidt væk fra det hele men der er til gengæld ro og med udsigt til Etna på den ene side af hotellet.

Overnattede: maj 2015, rejste med venner
1  Tak, 833ChristineH
Anmeldt 7. maj 2015

Umiddelbart ud fra billederne i kataloget virkede hotellet som meget nyt og velholdt - men der blev vi snydt.
Ikke desto mindre vandt det ved nærmere bekendtskab - selvom det var kontrasternes bolig. Indretningen både på værelserne og fællesarealerne var diamentrale modsætninger. "Gamle" billeder, skulpturer og møbler hang tids-og stilmæssigt ikke sammen, men alligevel følte vi os hjemme - dels p.g.a. personalets venlige og opmærksomme måde at være på - og dels p.g.a. atmosfæren i et lille hyggeligt hotel.

Det skal dog bemærkes, at det ikke var tilladt at medbringe mad-og drikkevarer på værelserne - på trods af, at der var et tomt køleskab placeret lige indenfor!! Det tog vi dog ikke hensyn til.
Udsigten til havet og klipperne fra balkonen var overvældende - klimaet fantastisk.
Morgenbuffeten var perfekt/udsøgt, og tjenerne høflige og effektive.
Alt i alt et dejligt bekendtskab.

Værelsestip: Vælg værelse med havudsigt.
  • Overnattede: maj 2015, rejste som par
Tak, Benny D
Anmeldt 1. januar 2015

Hotellet ligger lidt uden for centrum af Giardini Naxos, men afstanden der til er til at overse.
Beliggenheden direkte til havet fra den ene side og på den anden side af hotellet, er der udsigt til Etna, det kan næsten ikke blive bedre.
Fra morgenmadsrestauranten kan man den dejligste udsigt over havet.
Meget speciel indretning, som dog er charmerende.
Dejligt hjælpsom betjening, som gjorde deres for at vi fik et dejligt ophold.
Et minus er der dog, (selvom jeg tidligere skrev at afstanden til centrum ikke var et problem)
man kan ikke få vand til rimelige priser andre steder end i centrum.
Man kan selvfølgelig købe 1 fl. vand i restauranten, hvilket vi gjorde, da vi var trætte og tørstige efter rejsen, men det er selvfølgelig til restaurationspriser, ca. 3 euro.
Der mangler et rigtigt køleskab, men der er et lille minibar skab.
Det havde været rigtig rart, hvis hotellet havde sørget for en enkelt flaske vand, som var på værelset ved ankomsten. Det bruger man andre steder.

Værelsestip: Det vil være ideelt, hvis man kan få et værelse med balkon med udsigt til Etna. Udsigten er ubetalelig, men samtidig er værelset ikke så varmt.
  • Overnattede: august 2014, rejste som par
Tak, Lene F
Anmeldt 7. august 2014

Dette hotel ligger meget roligt i udkanten af Giardini Naxos og alligevel kun med 10 min. gang til byen og stranden. Men beliggenheden er perfekt, hvis afslapning samt rolig beliggenhed uden støjgener fra trafik og barer er det der prioriteres. Personalet var fantastisk hjælpsomme og vi blev hver dag mødt med stor imødekommenhed og smil.... En ren fornøjelse som bare var med til at gøre en suveræn ferie helt perfekt. Morgenmaden var rigtig god, med et stort udvalg af forskellig pålæg og morgenmadsprodukter. Udsigten fra vores hjørneværelse var hyggelig, hvor både havet og Etna kunne nydes fra den lille franske altan. Selve hotellet er indrettet i rigtig hyggelig italiensk stil, hvilket også galdt værelset. Vi fandt det fantastisk hyggeligt og i direkte modsætning til mange af de store koncepthoteller som - bevares er luksuriøse - men bare uden stemning. Her er der stemning for alle pengene og værelset var godt indrettet og bød på de faciliteter, som det skulle. Herunder køleskab, så der kunne nydes kolde drikke hjemme :-) . Dette er et hotel som vi helt sikkert vil vælge igen, næste gang rejsen går til smukke Sicilien :-)

• Overnattede: juli 2014, rejste som par
Tak, Lars E