“En lille Oase”

Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Lokalt køkken, Familier med børn
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 3. august 2019 fra mobile enheder

3 retter menu, med 10 forskellige små retter + kaffe og 2 flasker vand for 50 euro til frokost. Simpelthen fantastisk oplevelse.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Nicolaskramer

Anmeldt 27. juli 2019 fra mobile enheder

En perle. Fik anbefalet 6-retters menu med lokale råvarer, og blev ikke skuffet. Veltilberedt, velsammensat og smagfuldt. Og til kun 20€ pr. person plus drikkevarer var det endda også en prisvenlig smagsoplevelse. Klar, klar anbefaling. Smagte så godt, at vi glemte at tage billeder

Dato for besøg: juli 2019
Tak, SirHect
Anmeldt 16. juli 2019 fra mobile enheder

Vi var fire personer og lod os overtale til at tage deres tasting menu, hvilket varmt kan anbefales. Virkelig lækre og lokale råvarer. Virkelig godt tilberedt og endda med et fantasifuldt tekst. Og sidst men ikle mindst en virkelig venlig og hjælpsom betjening. Kokken kommer også ud og serverer, og man kan klart mærke, at de er stolte af det, de laver, og det har de også god grund til at være.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 243carstenm
Anmeldt 12. september 2017 fra mobile enheder

God mad - alle pengene værd. Hyggelige omgivelser og yderst venlig betjening. Absolut et besøg værd.

Dato for besøg: september 2017
Tak, Berit G
Anmeldt 29. juli 2017 fra mobile enheder

Super lækker mad, meget friske råvarer. Ærligt og lækkert mad og meget venligt personale. Stedet er absolut et besøg (eller to) værd og det er tilmed til at betale. Prisen er i den lave ende. Vi håber at komme igen:)

Dato for besøg: juli 2017
1  Tak, 319trineb

Rejsende, der kiggede på Tuscany Divine, kiggede også på

Chiusi, Province of Siena

Sarteano, Province of Siena
Montepulciano, Province of Siena

Har du været i Tuscany Divine? Fortæl om dine oplevelser!