“Kaffe og kage”

Køkkener: Italiensk, Pizza
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 14. august 2017

En lille perle, i hverfald hvad angår kaffe og kage, samt det bedste udsigten. De havde dejlige kager, forskellige kaffer, men også øl og sodavand.

Dato for besøg: august 2017
Tak, Inge-Lise48

Anmeldt 2. august 2016 fra mobile enheder

en meget sød kage med creme og mandelsmag - her dog tilsyneladende mest mandelessens.

Ikke så spændende, men kan man få plads ved et af de små borde på den lille altan, har man den dejligste udsigt ud over bakker og dale, der bugter sig her ved Chianciano Terme.

Dato for besøg: august 2016
Tak, 171LBR
Anmeldt 21. juni 2015

Vi var tre personer der ville have et let aftensmåltid. Vi fik hjemmelavet pizza, vand og vin for 30 euro ...tilsammen.
Fint at der ud for vegetarpizzaen stod : Kan bestå af frosne grønsager...

Dato for besøg: juni 2015
Tak, Lise-FC
Anmeldt 3. juli 2013

Vi faldt over dette lille hyggelige sted på vores byvandring og bestilte straks bord til dagen efter. Og vi ville sidde ude på balkonen, der kun lige har plads til tre små borde.
Mad og vin var i top og både indehaverne og personalet var meget venlige. Den hjemmelavede pasta med trøffel var uovertruffen. Og når den så samtidig blev indtaget med kvinden i mit liv på en balkon med en storslået udsigt mens aftensolen gik ned, så kan det ikke blive bedre.

Dato for besøg: juli 2013
Tak, AASerena
Anmeldt 27. juni 2013

Vi så udsigten og fik lyst til at sidde udenfor på terassen og se solnedgangen og hele landskabet helt til Monte Amiata. Hilste på ejeren og det var en enestående oplevelse.

Dato for besøg: juni 2013
Tak, Pilegaard

Rejsende, der kiggede på Bar Pasticceria Centro Storico, kiggede også på

Chianciano Terme, Province of Siena

Har du været i Bar Pasticceria Centro Storico? Fortæl om dine oplevelser!