“Super god restaurant ventetiden værd!”
Anmeldelse af Primoamore

Primoamore
nr. 3 af 134 Restauranter i Bibione
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 29. juli 2016 fra mobile enheder

Der var lidt en ekstra gåtur og lidt kø for og komme ind men den er dog bestemt ventetiden værd!

Jeg fik en mixed grill og er selv typen der træner så er nogen gange svær at mætte men fik stillet min sult

Dog vil jeg sige at stolene vi sad på var af meget plastik det kan gøre ondt hvis man er solbrændt

Tak, Jannik L
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Primoamore
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 29. juli 2016 fra mobile enheder

Lidt ventetid, men det var ventetiden værd, fantastisk lækkert mad, super betjening absolut anbefaling værdig

Tak, Charlotte A
Anmeldt 29. juli 2016 fra mobile enheder

Godt nok stod vi i kø 15 min, men det har været ventetiden værd.

Super god og hurtig betjening, utrolig gode muslinger, og bøffen jeg fik skulle være medium og den var bare perfekt, den var mør, saftig og det resterende til maden var også super go!

Alt i alt 5 stjerner en super god restaurant.

Tak, Michelle A
Anmeldt 25. juli 2015 fra mobile enheder

Her fik vi virkelig dejlig mad til yderst rimelig pris.
Vi ( 4 pers) bestilte scalloppinas, og det var virkelig velsmagende.
Personalet var imødekommende og meget opmærksomme.

Tak, Hellebrit
Anmeldt 8. august 2013

Vi har været i Bibione igen i år, og selvfølgelig spist på primoamore alle dage. Vi elsker stedet på grund af stemningen,maden og det fantastiske personale :-) Og den græske salat ;-)

• Stemning
Tak, molly667

Rejsende, der kiggede på Primoamore, kiggede også på

Lignano Riviera, Lignano Sabbiadoro

Bibione, San Michele Al Tagliamento

Har du været i Primoamore? Fortæl om dine oplevelser!