Fastlås den laveste pris fra disse websites
126 US$
Priceline126 US$
eDreams126 US$
Tripadvisor126 US$
Agoda.com
FindHotel
Etrip
Anmeldt d. 1. august 2014

Opholdt os på Hotel Langhe 10. - 14. Juli 2014. Hotellet er godt indrettet med gode værelse - nogle med balkon. Der en udmærket morgenmads restaurant på hotellet, andet mad er snacks eller lidt let servering. Flot haveanlæg med skyggefulde steder og en lille swimmingpool med spa.
Værtsparret er service mindede - imødekommende og vinkendere, altid klar på en vurdering af vine.

Værelsestip: God base for ture i Barolo distriktet og byen Alba.
Dato for ophold: juli 2014
1  Tak, Tom C
Anmeldt d. 10. juli 2014

Alba er med dens centrale placering et godt udgangspunkt for ture i Piemonte-området. Hvis man gerne vil have en god base er hotel Langhe et oplagt valg.
MEGET venligt og serviceminded personale. Hyggeligt hotel, pæne værelser og en skøn have. Enkel, men rigtig god morgenmad med lokale produkter.
Det kan anbefales at ofre lidt mere på opholdet og få et superior-værelse, som har en god stor størrelse. Forespørg endelig efter værelse med altan. Vi havde en stor altan med udsigt over vinmarkerne - uvurderligt!

Dato for ophold: juli 2014
1  Tak, FamilienDK
Anmeldt d. 3. august 2013

vi var her 2 dage, ligger hyggeligt med udsigt til vinmarker. service er helt i top, værelser store og gode, kvalitet helevejen igennem. ved poolen var der forudden håndklæder flete solfaktor creme at vælge imellem. vi kommer helt sikkert tilbage.

Tak, mcederberg
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af Tripadvisor LLC eller dennes partnere. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt d. 14. maj 2013

Hotellet er placeret ca. 2 km fra Piazza Savona, som markerer indgangen til det gamle Alba. I den gamle bydel er der mange spændende forretninger, restauranter og cafe'er. På trods af, at hotellet på hjemmesiden oplyser, at der er en shuttle service til byen, eksisterer denne ikke i virkeligheden. Det er på gå-ben eller i bil.
Hotellet selv ligger fredeligt og, det er et hyggeligt og rart sted med en dejlig venlig atmosfære og personale, som er meget ihærdig for at vejlede og hjælpe gæsterne. Morgenmaden er god og solid. Værelserne er meget forskellige. Vores var småt, men tilstrækkeligt, med fint badeværelse. Der er en ret dårlig lyddæmpning på hotellet, så er man følsom overfor spædbørn og sent hjemkommende gæster kan et par ørepropper anbefales.
Hotellet er et perfekt udgangspunkt for ture i det dejlige Piemonte, og i den forbindelse kan et detaljeret kort fås i receptionen, men generelt børe man medtage en GPS.

Dato for ophold: maj 2013
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Revald
Anmeldt d. 23. juli 2012

Et hyggeligt hotel, men en helt fantastisk vært i spidsen. Fra det øjebilk vi ankom følte vi os uhyre velkomne og blev fra starten hjulpet på hænder og fødder. Værelserne er pæne og rene, men ikke luksuriøse eller moderne på anden vis (dog stor fladskærm). Dette er ikke et sted man skal besøge for at sidde på værelset, men for at nyde den rare stemning, lækre pool og have eller udnytte den gode lokation. Vi ville ikke tøve med at anbefale andre et ophold eller for den sags skyld selv returnere.

Dato for ophold: juli 2012
Tak, RebeccaPil