Anmeldt 14. juli 2018 fra mobile enheder

Vi har nu været et par dage på Grand Torino. Hotellet er et ældre hotel der trænger til en hoved renoveringen. Klima anlægget på værelset virker ikke særlig godt og dem i receptionen har prøvet at stille på den men stadig køler den kun lidt ..
I restauranten blev jeg nægtet adgang da jeg havde et par pæne herre bukser der kun går ned over knæet og bliver derfor samlignet med short.. en kvinde med samme type bukser fik lov til at komme ind i restauranten. Jeg spurgte til hvad forskellen var på hendes og mine og svaret var helt enkelt hun var en kvinde..
Jeg skiftede bukser til jeans som var mega varmt at have på i den varme restaurant..
Mad er fint dog skal i spise mellem kl.19.30 og 20.00 ellers bliver man afvist og må i byen for at spise..
Mellem retterne er der en del vente tid men ellers søde og rare tjenere.
Pool området er ok men meget slidt.

Overnattede: juli 2018, rejste som par
Tak, Johnny J
Anmeldt 14. august 2017

Det er et super godt hotel, dog lidt slidt, men der er pænt og rent overalt. Servicen er helt i top og utroligt lækker mad til både frokost og aften, og der var rigeligt af det hele og det var varmt når det blev serveret. Lækker frisk tag-selv salatbord, 4 forskellige forretter og 4 forskellige hovedretter at vælge imellem hver dag. Et lækkert dessertbord hvor der også kunne vælges mellem flere ting. Vi havde fornøjelsen af tjenerne Dario og Armando de havde en god kemi med både hinanden og med gæsterne, de havde en god humor og dette gjorde at det var en fornøjelse at komme i restauranten hver dag.
Kan kun give 5 stjerner herfra.

• Overnattede: august 2017, rejste som par
Tak, Tinna B
Anmeldt 24. juli 2017

Vi har nydt 1 uges ferie på dette dejlige kurhotel med helpension - købt gennem TravelBird. Hotellet ligger super godt med kort afstand til Venedig, verona og Padova. Super dejlige STORE værelser, som matchede resten af hotellets gennemførte retrostil. Hjælpsomheden fra personalet var helt i top - man skal bare spørge så hjælper de med alt! Restauranten serverede lækre italienske retter, som blev serveret for dig ved bordet, og tjenerne er et kapitel for sig! Hver frokost og aften var der forskellige retter at vælge imellem! Vi fik også mudderbehandling og dejlig massage, som var med i opholdet. Luksus! Dette hotel kan varmt anbefales!!!

Værelsestip: Udsigt til pools klart bedst, men varmt om dagen!
  • Overnattede: juli 2017, rejste med familie
1  Tak, Bettina2980
Anmeldt 22. juli 2017 fra mobile enheder

Første håndsindtrykket var at det vet gammelt slidt hotel men det vendte hurtigt med store "superior værelser" med aircon og måske ikke den pæneste udsigt men skygge om eftermiddagen på terrassen var behageligt, pools og udenomsarealer velholdte, lækker italienske retter blev serveret på fornemste vis i restauranten alt i alt en super dejlig afslappende ferie

Overnattede: juli 2017, rejste med familie
Tak, Familien S
Anmeldt 18. juli 2017 fra mobile enheder

Dette hotel er fint, men ikke noget ekstraordinært. Det trænger til en renovering. Lækker tagterrasse med god udsigt, de andre pools var ikke særlig tiltrækkende med snavs og rust flere steder. Maden var okay, men ikke fantastisk.
Værelserne var store og sengene gode, men badeværelset var ikke særlig godt indrettet. Udsigten fra altanen var elendig.
Petsonalet trækker bedømmelsen klart op. De var super flinke og nærværende.

Overnattede: juli 2017, rejste som par
Tak, Maria N