“Sød og venlig betjening, lækker mad og smukke omgivelser...”
Anmeldelse af Generalen

Generalen
Prisklasse: 95 kr. - 425 kr.
Anmeldt 4. oktober 2023

Sød og venlig betjening og lækker mad.

Vi var så heldige, at vi kunne spise udenfor og vi fik dermed lov og mulighed for at tage vores "hest" med i form af vores Grand Danois - det er da service.

Dato for besøg: august 2023
    • Stemning
Tak, ghitae448

Anmeldt 21. juli 2023 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad og helt utrolig god betjening. De tog hensyn til laktose-intolerance og fisken var velsmagende og grønsagerne stegt perfekt. Også hyggelige omgivelser i de gamle stalde.

Dato for besøg: juli 2023
Tak, katrineb821
Anmeldt 6. juni 2023

Skønt sted med Tranekær slot i baggrunden, vi sad ude på en dejlig gårdsplads, men indenfor sidder man i den gamle hestestald. God betjening, og dejlig mad, vi fik en god frokost og lækre øl fra Svendborg.

Dato for besøg: maj 2023
Tak, jeanettek830
Anmeldt 8. april 2023 fra mobile enheder

Vi var med vores yngste søn på Generalen i påsken 2023. Billederne taler for sig selv - skøn, skøn mad!
Det fås ikke bedre på Langeland. Hvis der blev uddelt Michelin-stjerner på Langeland ville Generalen være selvskreven.

Dato for besøg: april 2023
Tak, olen572
Anmeldt 17. oktober 2022

Ophold i hyggelig lejlighed med rigtig lækker morgenmad på Generalen, flot og indbydende serveret. Den ene aften fik vi tapas anretning, som virkelig var en enestående oplevelse. Masser af mad og virkelig godt hjemmebagt brød. Dag to fik vi 4 retter. Så lækkert og vi blev så forspiste. Kan kun anbefales og vi vil meget gerne komme igen.

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, G9655TJjohnp

Rejsende, der kiggede på Generalen, kiggede også på

Svendborg, Fyn og Øer

Har du været i Generalen? Fortæl om dine oplevelser!