Anmeldt d. 30. juli 2020

Vi var på pladsen i teltvogn og som sådan en fin plads. Men rengøringen var meget mangelfuld så der var ofte beskidte toiletter. Oveni var pladsen fuldt booket og det var den slet ikke gearet til. 4 dame toiletter i vores ende af pladsen (dækkede rigtig mange parceller). Det var alt alt for få. Oveni var der familie bade man skulle betale for hvis man ikke ønskede at benytte ‘svømme badet’, som var fælles bad med små skodder for badene. Selvom man betalte for familiebadene var man ikke sikker på varmt vand - eller ja, vand overhovedet. Det er virkelig skidt at der ikke er nok vand pga fyldt campingplads. Det skal man nok overveje inden man udlejer alle parceller. Oveni så var der ingen sprit standere overhovedet - og i denne corona tid er det bare ikke godt nok. Ofte var der heller ingen sæbe ved toiletterne og ingen vask udenfor døren så potentielt kan det være noget af en smittespreder.
Pladsen har, selvom den er lidt slidt, potentiale til at være en god plads - men der mangler et stykke vej endnu.
Dog er deres nye kombi bane (fodbold/tennis etc) super god og flot.

1  Tak, 624ninnah
Anmeldt d. 23. juli 2020 fra mobile enheder

Beliggenhed er super godt: idyllisk og lige ud til havet. Lækkert område! Der er flere legepladser, og en masse hyggelige og sjove aktiviteter for børn samt swimmingpool. Lækkert strand og badebroer. Havet er skønt! Et Stort minus er dog... RENGØRINGEN. Vores 4 stjernet hytte var fyldt med spindelvæv, man skulle tro at der ikke har boet nogen i et år med alt den spindelvæv. Det var tydeligt at se det blev kun gjort rent meget overfladisk. Vindueskarmen var fuld af støv, og da vi åbnede vinduet var det helt sort af skidt. Personalets kommentar var at hytterne blev kun hovedrengjort en gang om året, så vindues karmen tager rengøringen ikke sig af. Generelt væggene, og gulvet, hylderne i køkkenet manglede at blive godt skrubbet. Udenfor hytten lugtede det sådan af kloak, og vi følte generelt det var ubehagelig at bo et sted hvor det følte sig så beskidt og grim lugt. Et godt råd er at tage ens egne dyner og puder med, dem der ligger i hytten var virkelig gamle og lugtede.
Dejlig swimmingpool, men der er ingen livredder og ingen af bruserne fungerede og der kom ikke noget vand ud.

Tak, lonep86
Anmeldt d. 20. juli 2020 fra mobile enheder

Smuk beliggenhed og stor pool er skønt men ingen håndsprit eller håndsæbe svær at finde. Camperet i en del år men her ses efter dage stadig ikke tegn på gulvvask ulækre toiletter og gulve lugter af tis og mere ikke rengørings midler eller desinfektion. Og mest ulækkert er toiletbørster hænger frit på væggen uden holder alle toiletter pyntet af rester fra gæt selv tror ikke kontrollen vil godkende den model aht hygiejne og smittekilder beklager emmerbølle ..og så i corona tider ...

Tak, lisan573
Anmeldt d. 16. juli 2020 fra mobile enheder

Vi var i uge 28 på camping på Emmerbølle strandcamping. Beliggenheden er fantastisk, men der er en del minusser som gør, at vi ikke vender tilbage.
1. Når man tilbyder gratis WIFI burde man også kunne benytte det! Der er INTET wifi som fungerer!
2. De reklamerer med at der er gratis varme bade! På sin vis er det korrekt hvis man ikke er blufærdig og hvis man ikke ønsker “varmt” bad. Det er et fælles baderum (lidt a la en svømmehal) dog med jalousilåger imellem (som man nemt kan glo igennem)... dette burde fremgå når der reklameres med varme bade!
3. Ingen sprit eller håndsæbe på toiletterne! Corona eller ej, det er for dårligt!!!
4. De gør først toiletter og baderum rene op på formiddagen (ved 9-10 tiden) så hvis man er A menneske og gerne vil ordne sit toilette kl 8, ja så var der sjældent toiletpapir og rene forhold!

Et stort plus er dog motionscenter som dog er lille, men fungerer perfekt!

1  Tak, 508mettep
Anmeldt d. 13. juli 2020

Wifi stadigvæk gratis men stadigvæk for dårlig forbindelse. Vi har Corona tid men der er intet sprit nogen steder og rengøringen er desværre ikke god nok i fælles køkken og baderum. Gør evt noget mere for at gæsterne har mulighed for at gøre rent efter sig selv hæng svabre op og sørg for der er papir så vi kan fjerne hår fra afløbet. Vi elsker stedet/campingpladsen men ovenstående er ikke godt nok.

Tak, 472enan