Anmeldt d. 25. maj 2020

Vi var 6 afsted i en 30 m2 hytte og manglede ikke noget. Pladsen er trang men det ved man jo på forhånd og man betaler jo heller ikke en formue for opholdet. Vi havde havudsigt og nød den skønne terrasse på solskinsdage. Og kunne sagtens hygge os i fællesområdet inde i hytten på en regnvejrsdag, idet sovepladserne er adskilt herfra ! Selve pladsen er virkelig hyggelig med rigtigt mange muligheder for børn. Poolen er fin og man lukker sig bare ind og kan svømme baner om morgenen, eller lege når man vil. Fittness rummet er overvældende godt udstyret ! Der er rent og pænt alle vegne. Så er der havbad, som er meget børnevenlig. Og så er Langeland jo en skøn ø. Alt i alt var vi meget tilfredse !

Dato for ophold: maj 2020
Tak, carstenholmr
Anmeldt d. 14. juli 2019 fra mobile enheder

Synd og skam at man ikke åbner op for udsigten på sådan en skøn lokation. Man er virkelig lukket inde blandt høje hække. Som ‘ny-campister’ var dette alt for meget ‘villa kvarters’-agtigt. Det hele er ligeledes en smule i forfald og nusset i kanterne! Vi kommer ikke igen og anbefaler ikke videre.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, 994kristina_
Anmeldt d. 22. juni 2019 fra mobile enheder

Var med familien på et “luksus” ophold på campingpladsens bedste hus på Emmerbøllevej feriepark. Luksus kan man næppe kalde det med mindre man kommer fra et slumkvarter. Svalerne fløj om ørene på os, da der var reder over døren. Endte i receptionen to gange inden vi kunne læsse af. Først virkede koden til døren ik. I bil op og hente nøgle som selvfølgelig ikke var udleveret. Så var der ingen strøm. I bil op og høre hvorfor. 70 kr for sengelinned pr. Person. Lagen var for lille til madrassen og sengetøj var så slidt, at vi må have været de sidste der skulle bruge det nogensinde - ulækkert. En overnatning og vi kørte hjem. Generelt trænger “luksus” hytterne til renovering - et enkelt sted var der direkte hul ud mellem bjælkerne. Eneste positive var udsigten og det gode vejr. Tag jer sammen, eller luk.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, 497larsb
Anmeldt d. 22. juni 2019 fra mobile enheder

Det virker som om, at sæsonen ikke er gået i gang her. Restaurant er lukket, en del af legeplads er lukket pga renovering mv.
Ved in check måtte vi i reception 3 gange. Først virker koden til døren ikke. Sengelinned, som vi bestilte, havde de også glemt. El virkede ikke, man glemte at fortælle at vi selv tænder for anlægget.
Der er for mange ting som ikke virker efter hensigten.
Udsigt fra hytten er dog skøn og ungerne synes poolen er fremragende.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, 443bettinan
Anmeldt d. 6. juni 2019

beliggenheden af denne feriepark/campingplads er rigtig god, og der er mange super aktiviteter på stedet, dog var vi der i opstarten, så der var en her del der var under forberedelse til sæsonen.
vi boede i feriehuse, som dybest s et var fine og rene, dog må man sige, at de trænger gevaldigt til en renovering, som det også er tilfældet med nogle af aktiviteterne

Dato for ophold: maj 2019
1  Tak, klejne