Anmeldt d. 31. juli 2020 fra mobile enheder

Vi ankom på motorcykel og har haft en enkelt overnatning. Varm modtagelse med værtinde i køkkenet og en masse aktivitet ved “kødgryderne”. SKØN duft! Rigeligt med servicemindet personale der anviste værelse som de bad os godkende og betale med det samme. Rart værelse med egen lille terrasse, - rent og pænt. Hyggelig stemning i gårdhaven om eftermiddagen med en jævn strøm af besøgende. Det afrikanske aftensmåltid var velsmagende og veltilberedt. God rødvin dertil. Alle borde i restauranten var besat (torsdag aften), foruden et selskab på 17 personer. Vi oplevede 100% service og ingen unødig ventetid på de enkelte retter. God solid morgenmad med En god kop kaffe til. Vi er helt igennem tilfredse med vores lille ophold på Tranekær slotskro ❤️

Tak, thkragh
Anmeldt d. 31. juli 2020 fra mobile enheder

Skøn sted med god og høflig betjening. Maden var tip top og man kan vælge både dansk og afrikansk mad fra menuen, vi valgte selvfølgelig afrikansk eftersom dansk mad kan fås alle steder. Rent og flot sted med de rette COVID-19 forhold og foranstaltninger. Efter kotumen “Man får hvad man betaler for”, så fik vi mad, service, forhold og kvalitet, der stod overens med prisen for en Kongelig Priviligeret Slotskro.

Tak, 736gertk
Anmeldt d. 28. juli 2020 fra mobile enheder

Der er plads til forbedringer, men
Værelset var ok, morgenmad, frokost og aftensmad var også i orden
Det som vi vil huske stedet for er Maria (kromutter) Og de ansatte, alle problemer, store som små, klares med smil og godt humør, på trods af sprog og kulturelle forskelle går alle til den med gå på mod og ingen skal være tivivl om, at det her er noget som de kæmper for, og de gør det godt

Tak, john l
Anmeldt d. 25. juli 2020 fra mobile enheder

Tag ikke fejl...gammel Slotskro men ellers er ikke meget som man tror!!!
Du får den mest spændende og utraditionelle mad med tydeligt afrikansk islæt, rimelige priser og særdeles sødt serveringspersonale!

Tak, Tcjvp
Anmeldt d. 25. juli 2020 fra mobile enheder

Vi fik et bord i haven, hvor der var stor afstand imellem bordene! Venlig servering. Anderledes retter og det skal man være indstillet på! Har man lyst til noget nyt og afrikansk, eller afrikansk mad, er det et besøg værd!

Tak, Elsebeth H