TripAdvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 29. oktober 2019

Meget venlig vært og ok afrikansk gryderet med ris. Kedeligt grønsagstilbehør. Dog lidt dyrt i forhold til kvalitet.
Bestilte ét glas vin til mad. Glasset blev fyldt helt til kanten :) Der var ingen vandglas.
4 stjerner for stemningen og venligheden.
2 stjerner for maden.

Tak, peternordlundb
Anmeldt d. 29. oktober 2019

Skal skrive 200 tegn, ja det kan man ikke over det, hold da op.

Værelse skulle være klar kl. 15 vi fik det 1615 efter vi havde fået snerre kaffe som nok havde stået fra om morgen og kage ja som de bedste fra netto med dåse piskefløde ovenpå 3 værelser som på en gammel gård ingen nøgler til værelserne.

Glas som var meget ulækker til vin som smagte af gær, samt bøf på dåse. Rejecocktailen sprang jeg over jeg skulle ikke være syg. Morgenmad ja føj det skulle vi så heller ikke have.

1  Tak, Vhjensen
Anmeldt d. 23. oktober 2019

Med høje forventninger skulle vi idag indtage frokost på Tranekær Slotskro.
Skuffelsen er enorm.
Dugene var beskidte og glassene fedtede og ulækre.
Stjerneskud med flad tør fiskefilet med rejer indsmurt i en overflod af mayo og en kedelig rulle røget laks ved siden af. Dertil pynt af rød peber.
Hakkebøf med æg og ost der aldrig havde set skyggen af kød men som var en frossen usmagelig burger.
Hvidvinen var varm og da vi påtalte dette fik vi en skål isterninger til at putte i hvidvinen.
Værten var meget smilende da vi kom men derefter så vi ham ikke mere før vi gik og han råbte farvel ude fra en stol i køkkenet.
Kære værtspar I får nok mange forventningsfulde gæster efter TV udsendelserne som virkelig solgte Jer godt.
Mit gæt er at mange af gæsterne kun kommer en gang. Vi kommer i hvertfald ikke igen.
Det kunne have været så godt
Vh 5 meget skuffede gæster.

Dato for ophold: oktober 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
2  Tak, Pia Holmgaard O
Anmeldt d. 20. oktober 2019

Fulde af forventninger om en anderledes weekend og spændende afrikansk mad, tog vi til Tranekær. Vi ankom 14.30 og blev af en smilende, ikke dansktalende, pige vist ind i en stue, hvor andre gæster drak kaffe. Vi blev ingenting budt, men pyt, vi havde jo god tid. Efter 45 minutter kom en stor flok mennesker igennem stuen, de havde allerede i juni booket 4 værelser telefonisk, men der var sket en fejl... på kontoret... så der var ingen værelser til dem. Vi sluttede os nu uopfordret til 2 par, der nu skulle have deres værelser! Det var første gang vi så værten, men han hilste ikke, tog dog imod vores printede deal. Vi fik tildelt det bagerste værelse, da ingen andre var rengjorte. Der var meget koldt og vi prøvede at skrue en vej på radiatoren, hvorefter vi gik tilbage for at få kaffe. Den blev serveret af samme smilende pige. Efter 40 min var radiatorerne stadig iskolde, så vi ville gå en tur. På vej ud krydser vi værten og nævner at der ikke er varme på. Ja, ja, tag det nu roligt, er svaret og idet vi går ud siger vi at det er værelse nr. 19, hvortil han hæver stemmen og siger “LUK DØREN” Vi er allerede her rystede over behandlingen. Tilbage fra gåturen er der stadig lige koldt. Vi har overtøj på og ligger under dynen, min kæreste går ned for at spørge om der kan komme varme på værelset. “Tag den med ro, gå tilbage på dit værelse, der er én der ser på det” er svaret fra værten der sidder i køkkenet. På vej tilbage hil værelset møder han en anden gæst og spørger om de har varme på værelset og denne gæst kommer med, for at se om vi kan gøre noget for at få varme på. Han kan heller ikke se eller gøre noget. Da det bliver tid til aftensmad, går jeg hen for at høre hvordan tingene går. Værten sidder stadig i køkkenet, men rejser sig straks, slår ud med armene og beder mig gå, “jeg vil ikke høre på dig, GÅ! Jeg siger GÅ! Du skal ikke forstyrre mig!” Vi går tilbage for at hente vores kuffert og så forstyrrer vi alligevel igen, da jeg kommer med nøglen. Han råber “Giv mig min nøgle” flår den ud af hånden på mig og Beder mig forsvinde. Har ikke oplevet så ubehagelig og truende adfær før. En virkelig rystende oplevelse. En lang og dyr tur for en kop kaffe og et stykke gulerodskage.

2  Tak, PiaB950
Anmeldt d. 12. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi gik alle 5 på den afrikanske menu. Lækker forret lavet over samosa. En god hovedret der dog godt måtte have været mere spicy. Og lækker jordbæris til dessert. Vi sluttede af med er glas Rom og god snak med Job i baren.
Betjening i top - og på trods af fuldt hus et rimelig godt flow i serveringen. Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, klaush922