TripAdvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 12. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi gik alle 5 på den afrikanske menu. Lækker forret lavet over samosa. En god hovedret der dog godt måtte have været mere spicy. Og lækker jordbæris til dessert. Vi sluttede af med er glas Rom og god snak med Job i baren.
Betjening i top - og på trods af fuldt hus et rimelig godt flow i serveringen. Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, klaush922
Anmeldt d. 6. oktober 2019

Forventningerne var sat op til en anderledes restaurant oplevelse end normalt, dette efter at have set en tv udsendelse om stedet på DR1.
En anderledes oplevelse fik vi; der herskede kaos, arrogance fra værtens side og totalt inkompetence hvad angår køkken og gæstehåndtering.
Efter 2,5 timers venten med 2 henvendelser til værten, blev det hele for meget for værten og os som gæster. Med beskeden om, at bare kunne gå, rejste vi og forlod stedet efter indtagelse af forkert serverede forretter og 2 flaske vin. Ros skal der dog lyde til værten i køkkenet - vi skulle ikke betale for vores oplevelser.

Dato for ophold: oktober 2019
1  Tak, Tranekear
Anmeldt d. 27. september 2019 fra mobile enheder

Efter at have set udsendelserne i tv var det med en vis spænding vi besøgte Tranekær Slotskro. Havde læst en del negativt, men disse blev gjort grundigt til skamme efter det første møde med værten. Han var både stor smilende og imødekommende, selv om han havde travlt.
Maden var rigtig god og velsmagende og der var en rigtig glad stemning blandt de mange gæster, specielt var der mange gæster der havde købt en deal og disse blev virkelig forkælet med mad og ikke mindst drikke i rigelige mængder.
Jeg ville gerne give dem 5 stjerner men ventetiden mellem retterne specielt på desserten blev for lang, men gav så anledning til smalltalk og til at nyde selskabet.
Stedet får mine varmeste anbefalinger og det er ikke utænkeligt vi kommer igen.
I flg. de overnattende gæster var værelserne både rene og pæne, hvilket også var indtrykket af restauranten.

Dato for ophold: september 2019
2  Tak, Fogh-Andersen
Anmeldt d. 17. september 2019

Har ikke andet end at sige mange mange tak. Virkelig en rigtig dejlig oplevelse.
Jeg vil anbefalde dette sted til alle mine venner, da jeg helt bestemt kommer igen -
det er der slet ikke nogen tvivl om.

Dato for ophold: august 2019
Tak, Rasmus B
Anmeldt d. 11. september 2019

Vi har lige haft en dejlig overnatning på kroen og følte os bestemt velkomne, krofar gav os en rundvisning inden kaffen blev serveret i dejlige omgivelser, vi kan ihvertfald sagtens anbefale stedet, hvor der er hygge og god atmosfære, et sted hvor der også er plads til både børn og hunde.
De to har knoklet for at være kommet så langt med deres kro - det må vi tage hatten af for det.
Hilsen Anni og Bodil

Dato for ophold: september 2019