Anmeldt d. 4. august 2019

Så absolut ikke den oplevelse vi havde forstået vi skulle have.
Beskidt værelse, dårligt indeklima, lugt af støv og skimmelsvamp.
På badeværelse kun karbad.
Maden kunne også have været bedre.
Der var uisolerede ledninger ved stikkontakt, manglende brandalarmeringen.
Manglende afrydning i haven om aftenen efter vi var gået til ro, service stod stadig på bordene om morgenen.
Morgenbuffet, bacon var ikke stegt, cocktailpølser ikke tilberedt korrekt, og blødkogte æg skulle du selv tilberede.
Vi boede i den såkaldte familie suite, men hvor ordet suite kommer fra, det er meget svært at se.

Vi kommer ikke tilbage til Hotel Tranekær Slotskro.

Kan ikke tildele stedet nogen stjerner overhovedet.

Værelsestip: Find et andet hotel.
Dato for ophold: august 2019
  • Rejsetype: Rejste med venner
19  Tak, KirstenO168
Anmeldt d. 3. august 2019

Jeg er desværre helt rystet over denne oplevelse som vi havde købt som Deal til familieferie.

Jeg kan på ingen måder anbefale dette sted - det var simpelthen ulækkert på værelserne/maden og dårlig betjening.

Jeg kommer aldrig igen!

Dato for ophold: august 2019
14  Tak, Ann-Sofie M
Anmeldt d. 28. juli 2019 fra mobile enheder

Fantastisk hyggelig kro og perfekt beliggenhed i Tranekær.
Super flot værdi og god service for alle pengene.
Ja, det er kromad! Rejecocktail og gennemstegt bøf med masser af sovs a’la 1991. Men der er rigeligt med vin, og det smager godt!
Man kan sagtens finde lidt spindelvæv mellem det lidt sjove/rodede/kitschede pynt hvis der er det man kigger efter, men der er pænt og rent både på værelserne og i fællesområderne.
Værtsparret er fantastisk hjertelige og meget hjælpsomme. Morgenbuffeten er rigtig god.
Vi havde et herligt ophold. Rigtig fint til pengene!

5  Tak, jonaseneand
Anmeldt d. 25. juli 2019

Ikke Hotel eller Kro, i bedste tilfælde Bed & Breakfast, men ikke til den pris.
Vi havde booket 2 overnatninger via Expedia til 2x 1100 kr. incl morgenmad.
Vi fik anvist værelse der ikke var rengjort, spindelvæv mange steder, badeværelseshylde ”snasket” og der manglede håndklæder. Vi påtalte forholdene og fik besked at det skulle de nok se på, vi havde noget vi skulle ud og se og kom tilbage 4 timer efter for at finde værelset i samme stand. Først ved anden påtale blev der tørret af og vi fik udleveret håndklæder.
Generelt indtryk er at det er slidt, nusset og lidt rodet og virker ikke hyggeligt og indbydende. Personalet – de 2 vi så – har mere end rigeligt og når ikke de basale ting og da slet ikke at gøre værelserne i orden.
Forholdende indbød ikke at vi ønskede at spis aftensmad på Kroen, så det gjorde vi ikke. Morgenmaden var ikke noget særligt, kaffen og yoghurten var lunken og trods det at der kun er morgenmad en time fra 8:30 til 9:30 var buffeten ikke klar kl. 8:30
Så ønsker i et hyggeligt sted som udgangspunkt for jeres ophold på Langeland, så tror jeg bestem i kan finde noget bedrer til prisen.

11  Tak, KKA12345
Anmeldt d. 23. juli 2019 fra mobile enheder

Vi købte en overnatning med kaffe, tre retters middag inklusiv vin og med morgenmad. Det var god dansk kromad der var nok af det og serveret med en historie og er smil på læben. Værtsparret er imødekommende og smilende, og da morgenmaden var god og varieret, kan vi kun sige, at det var en god oplevelse. Alle jer der brokker jer over det ene og det andet: hvad forventer I jer af et ophold til 998 kr? Vi fik fuld valuta for pengene, så det kan anbefales.

7  Tak, ZombyWoof