“Dejlig sted med god mad”
Anmeldelse af Hjortholms Bistro

Hjortholms Bistro
Anmeldt 7. maj 2022 fra mobile enheder

Rigtig dejlig sted helt ned til vandet. Rigtig god mad, lækker og velsmagende, flot anrettet, fin betjening. Fik en deleret som hed “8 skåle” hvor der var rigelig mad, dertil dejlig hvidvin. Resten af bordet fik burger eller risotto, alle meget tilfredse

Dato for besøg: maj 2022
Tak, lisbetk2015

Anmeldt 1. november 2021

Det var perfekt med pattegris og lækkert tilbehør samt pølser, udklædte personale, God stemning og der var pyntet op med alt uhyggeligt, både inden og ude, der var mange forbi for at kikke på det flotte ude i forhaven Stor ros til Astha Victor og personale.

Dato for besøg: november 2021
Tak, GretheR55
Anmeldt 14. august 2021 fra mobile enheder

Stedet reklamerer med at man får en uforglemmelig oplevelse. Det har de helt ret i, for har i min tid aldrig oplevet så dårlig kokkereret mad. Det er helt til grin at de har fået enkelte anmeldelser med 4 og 5 stjerne som vi selv blev lokket af. Vi hørte nogle fortælle at det var nye ejere som slet ikke formåede at leve op til stedet gamle ry.
Bestilte en Ribeye som ærligt mindede mest om en overstegt kotelet. Se vedhæftet billede.

Hold jer langt væk hvis I ønsker god mad. Udsigten er dog rigtig fin.

2  Tak, Adam P
Anmeldt 13. august 2021

Stedet ligger skønt med herlig terrasse og tagterrasse. Desværre var vejeret med omskifteligt, så vi valgte at sidde indenfor, hvor der var en fin stemning.
Flinkt og venlig betjening. Fik salater og sandwich, som var ganske udmærket.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, MN2300
Anmeldt 12. august 2021

Helt igennem dårlig madkvalitet. Ribeye mindede om gennemstegt kotelet, og blev serveret med salat bestående af bl.a. syltede rødløg fra glas, revet gulerod fra pose, sammensat med en kartoffel og noget der mindede om brændte mandler, mærkelig sammensætning. Burger og fritter var ligeledes af ringe kvalitet. Var desværre slemt skuffet. Dog flinke tjenere.

1  Tak, MajaSandager

Rejsende, der kiggede på Hjortholms Bistro, kiggede også på

Har du været i Hjortholms Bistro? Fortæl om dine oplevelser!