“Dårlig mad!”
Anmeldelse af Hjortholms Bistro

Hjortholms Bistro
Anmeldt 12. august 2021

Helt igennem dårlig madkvalitet. Ribeye mindede om gennemstegt kotelet, og blev serveret med salat bestående af bl.a. syltede rødløg fra glas, revet gulerod fra pose, sammensat med en kartoffel og noget der mindede om brændte mandler, mærkelig sammensætning. Burger og fritter var ligeledes af ringe kvalitet. Var desværre slemt skuffet. Dog flinke tjenere.

1  Tak, MajaSandager

Anmeldt 7. august 2021

Vi var på Hjortholm en travl aften med forholdsvis mange mennesker. Vi blev modtaget kort efter ankomst og vist ned til bordet. Men der gik yderligere 15 minutter før de spurgte om Coronapas og gav menukort. Drikkelsen kom på flaske uden glas og isterninger. Selve maden har nogenlunde, men vi manglede generel service fra personalet, der havde mere travlt med at rydde borde af, end at servicere gæsterne.

2  Tak, TrineP115
Anmeldt 30. juli 2021

Ganske fremragende mad, rimelige priser, god og hurtig betjening, selv om der var travlt. Vi fik maden samtidig alle sammen ved bordet og det er ikke sidste gang, vi har besøgt Hjortholm i Fakse Ladeplads

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Laika123
Anmeldt 21. juli 2021 fra mobile enheder

Dejlig og hyggelig restaurant med god mad lavet af friske råvarer til rimelige priser. Jeg fik en stjerneskud med varme og sprøde fiskefileter - virkelig lækkert og pænt anrettet. Min mand fik stærk burger - den bedste burger, han har fået længe. Vi sad på terrassen med udsigt til havet. Virkelig skønt og hyggeligt sted med venligt personale. Vi kommer igen.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, danmarkdejligst
Anmeldt 18. juli 2021

Bestilte 2 x Stjerneskud og spurgte ikke yderligere. Tænkte at prisen på 145.- kr PR STK og lokation, talte for en god og frisk hjemme paneret fiskefilet. Vi blev slemt skuffede da vi erfarede at det var frosne pose filetter, hvilket vi fik bekræftet ved forespørgsel. De to ⭐ gives for fineste anretning samt hurtig betjening fra de unge piger. Dog kunne rosévin gerne have været kold og vandet ligeså. Alt i alt en forvirrende oplevelse, hvor omgivelser og rammer ikke stemmer overens med det serverede. Ærgerligt..

Dato for besøg: juli 2021
2  Tak, mariannelC9623BQ

Rejsende, der kiggede på Hjortholms Bistro, kiggede også på

Har du været i Hjortholms Bistro? Fortæl om dine oplevelser!