Thomas Korsgaard Jensen
Roskilde, Danmark

70 års fødselsdag

Anmeldelse af B&B SlangerupGaard
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 3. mar. 2019fra mobile enheder
Vi var ca 50 gæster til 70 års fødselsdag med overnatning . Vi ankom kl 15 til kaffe bord som var meget dejligt i rigtig hyggelige lokaler med god akustik. Efterfølgende fik vi en 3 retters middag som var meget meget velsmagende og yderst veltilberedt. Det var simpelthen unik mad, Super god betjening og meget smilende. Morgenmaden den efterfølgende morgen var ligesom aftens middag super veltilberedt og meget velsmagende.Kan varmt anbefale denne skjulte perle. Den eneste grund til at der ikke gives 5 stjerner er at værelserne er lidt små men det kompensere betjeningen, beliggenheden, personalet og de velsmagende måltider for.
Dato for ophold: marts 2019
Problemer med denne anmeldelse?
Smukkeste sted
  • Agoda.com
11.0 km fra B&B SlangerupGaard
Vis flere hoteller i Faxe Ladeplads
Anmeldt d. 9. september 2018

Vi blev inviteret til bryllup og vi kendte ikke Slangerupgård. Det var virkelig en positiv overraskelse. Meget romantiske og dejlige omgivelser. Supergod mad og meget venlig og imødekommende betjening.
små værelser, i sær de øverste med skå vægge, med smalle senge og bløde masdresser.

Dato for ophold: september 2018
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Birgitte60
Anmeldt d. 30. juli 2018 fra mobile enheder

Her kommer vi gerne, når vi skal have et godt og veltilberedt måltid og en god Singha øl til.
Prøv deres små forårsruller til forret og så ellers i gang med hovedretterne - men husk at det er store portioner, så du kan roligt regne med at du går mæt fra bordet.
Så, venlig og hurtig betjening - så har du lyst til Thaimad i Slangerup, kan vi anbefale at du kigger ind her.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, 91BoO
Anmeldt d. 26. juli 2018

Vi ankom klokken 16.00. Da vi ankom, lå der knuste vinglas i indgangspartiet. jeg undrede mig over, at personalet ikke ryddede det væk, da de ofte gik forbi, men de knuste glas lå der stadig, da vi rejste. Rengøringen en gang om dagen, som hotellets hjemmesider omtaler, blev ikke udført. Morgenmaden var meget begrænset. Ved begge morgenmåltider løb de tør for produkter, såsom frisk frugt, yoghurt, juice og brød. Gårdhaven var meget hyggelig, men med knuste glasskår i det ene hjørne, tomme ølflasker, overfyldte askebægre, og brugte kaffekopper, og beskidte borde og hynder, var det lidt af et arbejde at skaffe en hyggelig atmosfære i de dejlige sommeraftner. Stedet ligger godt, men sikke et meget lidt servicemindet sted.
Stede omtaler sig selv som "hotel", det er dog mere et "bed and breakfast" da man ikke kan købe hverken frokost eller aftensmad.

Dato for ophold: juli 2018
1  Tak, BoP443
Anmeldt d. 4. maj 2018 fra mobile enheder

Et par fantastiske dage med 2 dages kursus på Slamgerupgård er slut. Idylliske omgivelser. Forår og fuglesang. Al maden var skøn. Morgenmad med friske og varme morgrnbrød. Frokosten med varieret udvalg. Aftensmaden var med så mørt kød at det kunne være tygget med øjenbrynene. Pæne og ordentige værelser med gode badeværelser. Måske kunne der være shampoo , men det er en lille bitte detalje. Vi kommer stensikkert igen.

Dato for ophold: maj 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, markbM5968IA
Anmeldt d. 25. juni 2017 fra mobile enheder

Det er en gammel restaureret gård med bindingsværk, stråtag, lavt til loftet og værelser med skråvægge. Der oser af atmosfære, idyl, romantik og charme.
Vi var der i anledning af bryllup - det er et dejlig sted og maden var god. Værelserne er små - men pyt, det er ikke der, man skal opholde sig. Det er til gengæld nemt at fare vild i de snørklede gange.

Dato for ophold: juni 2017
1  Tak, BKC2013