Bo P

lidt for dårligt

Anmeldelse af B&B SlangerupGaard
2,0 ud af 5 boblerAnmeldt 26. jul. 2018
Vi ankom klokken 16.00. Da vi ankom, lå der knuste vinglas i indgangspartiet. jeg undrede mig over, at personalet ikke ryddede det væk, da de ofte gik forbi, men de knuste glas lå der stadig, da vi rejste. Rengøringen en gang om dagen, som hotellets hjemmesider omtaler, blev ikke udført. Morgenmaden var meget begrænset. Ved begge morgenmåltider løb de tør for produkter, såsom frisk frugt, yoghurt, juice og brød. Gårdhaven var meget hyggelig, men med knuste glasskår i det ene hjørne, tomme ølflasker, overfyldte askebægre, og brugte kaffekopper, og beskidte borde og hynder, var det lidt af et arbejde at skaffe en hyggelig atmosfære i de dejlige sommeraftner. Stedet ligger godt, men sikke et meget lidt servicemindet sted.
Stede omtaler sig selv som "hotel", det er dog mere et "bed and breakfast" da man ikke kan købe hverken frokost eller aftensmad.
Dato for ophold: juli 2018
2,0 ud af 5 boblerVærdi
2,0 ud af 5 boblerSted
1,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
Smukkeste sted
4.5 km fra B&B SlangerupGaard
28.2 km fra B&B SlangerupGaard
Vis flere hoteller i Faxe Ladeplads
Anmeldt d. 4. maj 2018 fra mobile enheder

Et par fantastiske dage med 2 dages kursus på Slamgerupgård er slut. Idylliske omgivelser. Forår og fuglesang. Al maden var skøn. Morgenmad med friske og varme morgrnbrød. Frokosten med varieret udvalg. Aftensmaden var med så mørt kød at det kunne være tygget med øjenbrynene. Pæne og ordentige værelser med gode badeværelser. Måske kunne der være shampoo , men det er en lille bitte detalje. Vi kommer stensikkert igen.

Dato for ophold: maj 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, markbM5968IA
Anmeldt d. 25. juni 2017 fra mobile enheder

Det er en gammel restaureret gård med bindingsværk, stråtag, lavt til loftet og værelser med skråvægge. Der oser af atmosfære, idyl, romantik og charme.
Vi var der i anledning af bryllup - det er et dejlig sted og maden var god. Værelserne er små - men pyt, det er ikke der, man skal opholde sig. Det er til gengæld nemt at fare vild i de snørklede gange.

Dato for ophold: juni 2017
1  Tak, BKC2013
Anmeldt d. 6. august 2016 fra mobile enheder

Skønt sted , beliggenhed og betjening , alt i top og pris og kvalitet i fin harmoni . Værelser lidt små men rene og hyggelige . Her er alt som man forventer og endda lidt til 😊 var der med familie og 2 hunde og vi blev alle vel modtaget med god og venlig service under hele opholdet. Kan på det varmeste anbefale Slangerupgård:-)

Dato for ophold: august 2016
Tak, m7519
Anmeldt d. 1. august 2016

Hyggeligt sted med masser af atmosfære, hyggelige mødelokaler og et vidunderligt uderum i gården. Værelserne er rimelige, prisen taget i betragtning. stedet er kun en kort gåtur væk fra stranden og har skønne heste og natur lige uden for døren. Bestemt et besøg værd

Dato for ophold: maj 2016
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Middelalderlandsbyen
Anmeldt d. 21. juli 2016 fra mobile enheder

Det er absolut det mest hyggelige, og idylliske sted, man kan tænke sig.
En gammel bindingsværk, dejlig restaureret, og utrolig hyggelig indrettet, der er fri internet på stedet, og det virker, der er et skønt morgenbord, frisk rugbrød, lune rundstykker, dejlig ost og juice, diverse yoghurt typer og tilbehør.
Alle værelser er med eget bad.
Hyggelige terrasser i og omkring gården.
Det kan kun anbefales, som noget af det bedste B & B vi har oplevet.

Dato for ophold: juli 2016
Tak, Keld H