Anmeldt d. 5. juni 2020 fra mobile enheder

Vi har lige været på et gourmetophold, hvor vi kom lidt før og nød en rigtig god frokost. Maden vi fik serveret om aftenen var virkelig en god oplevelse med tilhørende vinmenu. Værelse med udsigt til Årø. Dejlig morgenmad inden vi tog hjem. Kan varmt anbefales og lige nu købes via Spotdeal

Dato for ophold: juni 2020
Tak, OleP
Anmeldt d. 6. marts 2020

Vi spiste en familiemiddag for at fejre en fødselar. Det blev en uforglemmelig aften med en stor madoplevelse kombineret med en storslået udsigt.
Specielt nyfortolkning af en gammel dansk dessert var i særklasse.

Tak, 241larsh
Anmeldt d. 15. februar 2020

Vi fik tre udsøgte retter fra alakarte kortet. Og hvilke fantastiske smagsoplevelser! Jeg kan på det allervarmeste anbefale et besøg i den udsøgte og hyggelige Kejserstue, hvor I helt sikkert vil blive mødt at et nærværende, smilende og vidende personale. Tak for en virkelig skøn aften. Og på gensyn.

Tak, hellej731
Anmeldt d. 14. februar 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med skøn udsigt til Årø.
Dygtigt og venligt personale som præsenterede mad og vin fint. Alle retter var lækre og velsmagende. Følgende kan forbedres: Udenomsfacilliteter med for længst afdøde blomsterkummer. Værelse koldt ved ankomst. Ikke godt nok at få retter med kammuslinger begge dage på en 2 dages ophold. Hovedretten dag 2 var yderst tung og kødet smagløst. (Beef Wellington). Savner gode tillavede grøntsager for at skabe sammenhæng og lethed - Der må være andre grønne ting på en gourmetrestaurant end rødløg, tallerkensmækker og brøndkarse ?
Yderst lækrere hjemmebagte brød med tilbehør, spændende små “godbidder” fra køkkenet. Gode vine og stort udvalg på vinkortet.

Tak, s_renhoffmanni
Anmeldt d. 11. februar 2020

Vi besøgte Årøsund Badehotel for anden gang. Første gang var vi vældig tilfredse - og anden gang var niveauet muligvis endnu højere.
Venligt personale, smukt istandsat værelse og fin beliggenhed direkte ned til stranden. Og maden: den er i særklasse! Høj standard, kreativt og spændende sammensatte retter, kælet for detaljen i smagssammensætning og anretning. Også et fint vinkort. Vi var ovenud tilfredse - meget fin oplevelse og syntes virkelig, at vi havde fået fin service og servering for pengene. Kommer meget gerne igen.
Mvh Lisbeth

Dato for ophold: januar 2020