“God is”
Anmeldelse af Sweet & Coffee

Sweet & Coffee
Anmeldt 24. maj 2020 fra mobile enheder

Vi var på tur til denne dejlige by og skulle have is, vores datter på 6 år fik en vafelis med 2 kugler og det var meget store kugler.
Jeg fik en jordbærdrøm (meget lækker)
Sweet and Coffee kan varmt anbefales

Dato for besøg: maj 2020
2  Tak, 701brianb

Anmeldt 29. oktober 2019

Sweet & Coffee er en meget hyggelig cafe centralt i Præstø. Der er en god stemning og både lokale og turister søger til cafeen, hvor man kan få stillet den lille sult samt få tilfredsstillet sin hang til det søde. De har vældig gode is og kager.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, h0ha
Anmeldt 8. september 2018 fra mobile enheder

Økologisk hygge, her er rigtig rart og tydeligt at de lokale nyder at sidde her.
Gode kager og øko drikke fra Bryghuset Møn, dejlige sandwich til frokost.
Dejligt med stille musik i højtalerne og byens summen udenfor.

Dato for besøg: september 2018
Tak, Gitte F
Anmeldt 21. august 2018 fra mobile enheder

Har været forbi en del gange. Udover kaffe, is og kager er udvalget beskedent. Men man kan få et baguette til den lille sult. Opmærksom og venlig betjening. Har derudover et hav af kvalitets delikatesser kaffe, chokolade osv. man kan købe med. Sidst fik vi pandekager der ikke var helt i top. Alt andet jeg har fået serveret har ellers været godt. Pandekage oplevelsen og lidt høje priser trækker den smule ned - fra fuldt hus med fem stjerner. Kommer helt sikkert igen :-)

Dato for besøg: august 2018
Tak, davidrosenquist
Anmeldt 6. juli 2018 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med venligt personale. Gode kager med refil på kaffe. God turist information og the fra Perch.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, 157nielsk

Rejsende, der kiggede på Sweet & Coffee, kiggede også på

Præstø, Vordingborg Kommune

Har du været i Sweet & Coffee? Fortæl om dine oplevelser!