“Super koncept”

Duevangs Spisehus og Catering

Vi fik dagens ret - og maden var rustik og veltillavet. Betjeningen var i top. Super velfungerende koncept som fortjener stor succes.

Tak, MikkelB270
reneduevang, Markedsføring hos Duevangs Spisehus og Catering, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Hej Mikkel
Mange tak for din anmeldelse, det betyder meget for os. Håber vi ses igen.
Hilsen René

Anmeldt 2. juli 2020 fra mobile enheder

Virkeligt dejligt sted, med fantastisk god mad, god betjening og meget hyggelige lokaler, og til rigtigt fordelagtige priser

Tak, allanb242
reneduevang, Markedsføring hos Duevangs Spisehus og Catering, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. juli 2020

Hej Allan
Mange tak for din anmeldelse og de 5 stjerner. Vi er meget glade for de fine ord.

Anmeldt 4. juni 2020 fra mobile enheder

Vi fik veggie burger og mørbradgryde.
Super lækker mad, og hertil husets vin der var overraskende god.
Dertil god smilende og venlig betjening, og priser der er helt i bund.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 548henrikh
reneduevang, Marketing hos Duevangs Spisehus og Catering, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. juni 2020

hej Henrik
Tak for de 5 stjerner og fordi du giver dig tid til at anmelde os. Vi er også glade for du fik noget for pengene.

På gensyn.

Anmeldt 24. maj 2020 fra mobile enheder

Dette spisesteder gør i take put og spise på stedet, er man i Præstø så snyd ikke dig selv for at spise her.

Vi fik en wienerschnitzel med alt til, og blev godt mætte, det var billigt også var det kalvefilet og ikke inderlår.

6 stjerner hvis jeg kunne, børnevenlig

Dato for besøg: maj 2020
1  Tak, 701brianb
reneduevang, PR-chef hos Duevangs Spisehus og Catering, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. maj 2020

Hej Brian
1000 tak for den fine anmeldelse, det betyder meget at du giver dig tid til det. Vi sætter altså ikke priserne op :O)
tak igen
Hilsen René Duevang

Anmeldt 1. februar 2020 fra mobile enheder

Altid godt. Maden er god og tilberedt af gode råvarer. Dejlig uformel atmosfære. Vi har spist flere gange, også ved de typisk hurtigt udsolgte gourmetaftener.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Jakob P
reneduevang, PR-chef hos Duevangs Spisehus og Catering, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. februar 2020

Hej Jakob P.
Mange tak for dine 5 stjerner og tak fordi du giver dig tid til at anmelde os.
Vi byder dig velkommen tilbage en anden gang.

Rejsende, der kiggede på Duevangs Spisehus og Catering, kiggede også på

Præstø, Vordingborg Kommune

Har du været i Duevangs Spisehus og Catering? Fortæl om dine oplevelser!