“Du skal have rigtig god tid …”
Anmeldelse af Cafe Mocca

Cafe Mocca
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Meget lang ventetid til halvkold mad.

Vi skulle have en hurtig frokost inden en aftale. Hvis vi havde vidst, at det tog 55 minutter at få maden serveret, havde vi fundet et andet sted.
Personalet gjorde, hvad de kunne. Men de burde advare en om meget lang ventetid, så man i det mindste er forberedt.

Maden var almindelig ok cafe-mad men desværre ikke længere varm, da den nåede os.

Tak, Hoeg-Daimar
Cafe Mocca Præstø, Markedsføring hos Cafe Mocca, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. august 2021

Vi sætter pris på, at du tog dig tid til at give os din feedback. Cafe Mocca tager anmeldelser meget alvorligt, da det er vores prioritet at sikre, at alle gæster får en fantastisk madoplevelse i et trygt og indbydende miljø.

Vi er meget taknemlige for at der er så mange søde gæster, der gerne vil besøge Café Mocca her på Præstø Havn efter genåbningen. Vi beklager at I oplevede lang ventetid.

Tak for din hjælpsomme og konstruktive kritik, som vil føre til en bedre betjening fremover. Vi håber snart at kunne byde jer velkommen igen.

Café Mocca Teamet

Anmeldt 5. august 2021

Personalet virkede søde og rare men vidste vist ikke rigtig hvad de lavede.

Vi talte med en ansat ved ankomst og aftalte hvor vi kunne sætte os. Ved bordet havde der tidligere siddet nogen der havde smadret et ølglas så bordet var vådt og fyldt med glasskår. Der gik 15 min før der kom en ansat og ryddede det væk! Hun var så venlig at spørge om vi kunne tænke os et menukort…Da vi bestilte maden fik vi besked om der var 30 min ventetid på maden - der gik 50 min.
Imellemtiden kunne vi benytte salatbaren, hvilket var udemærket. Vi spurgte en ansat om vi måtte bede om noget bestik men fik af vide at det ville komme sammen med vores drikkevarer - der gik 15 min. Imellemtiden kunne vi kigge på salaten eller spise den med fingrerne.
Det skal siges, at personalet på ingen måde havde travl og ofte stod der flere samlet og snakkede.

Tak, idacph

Kære Ida

Tak fordi du tog dig tid til at give os din feedback. Cafe Mocca tager anmeldelser meget alvorligt, da det er vores prioritet at sikre, at alle gæster får en fantastisk madoplevelse i et trygt og indbydende miljø.

Det er helt overvældende så mange søde gæster, der gerne vil besøge Café Mocca her på Præstø Havn efter genåbningen. Vi har netop ansat meget nyt personale, som er godt i gang med at lære de forskellige opgaver.

Vi beklager I ikke fik den forventede betjening og oplevede lang ventetid.

Vi sætter pris på din hjælpsomme og konstruktive kritik, som vil føre til en bedre betjening fremover. Vi håber snart at kunne byde dig velkommen igen.

Café Mocca Teamet

Anmeldt 5. august 2021 fra mobile enheder

Skøn cafe i Præstø havn med smuk beliggenhed .
Vi fik en brunch tallerken som er en af de bedste vi har fået nogensinde.
Virkelig lækre råvarer.

Tak, 63hellek
Cafe Mocca Præstø, Markedsføring hos Cafe Mocca, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Det er dejligt at høre at I havde en god oplevelse på Cafe Mocca. Tusind tak for anmeldelse. Det betyder meget for os. Vi glæder os til at byde jer velkommen igen.
På gensyn.
De bedste hilsner

Anmeldt 4. august 2021

Vi fik to lækre æggekager, der var super service specielt med tanke på nogle specielle krav til den en æggekage.
Søde og smilende tjenere og en fornuftig ventetid, taget i betragtning at der var helt fyldt op!
Vi kommer helt sikkert igen!

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Y5754EHsimonep

Det er dejligt at høre at I havde en god oplevelse på Cafe Mocca. Tusind tak fordi du tog dig tid til at skrive en anmeldelse. Det sætter vi stor pris på. Vi glæder os til at byde jer velkommen igen.
På gensyn.
De bedste hilsner

Anmeldt 4. august 2021 fra mobile enheder

Dårligere burde ikke være muligt?!

Vi besøgte til frokost og fik efter kontrol af corona-pas og ca 10 min kø anvist bord som blev tørret af med en fedtet klud.

Menukortet klistrede til det nu fedtede bord. Bestilte pariserbøf 'medium'. Den skulle senere vise sig totalt gennemstegt . Fish n'chips. Som på kortet korrekt var benævnt som 'fisk'. Gætter på pangasius fra fryseren? Den smagte som der lugter på havnen i Esbjerg,!

Men ak, der skulle komme til at gå lang tid, inden vi så noget til maden. Faktisk en time og først efter adskillige rykkere!!! "Travlt" var forklaringen. Måske mere korrekt at sige, 'underbemandet"?

Konklusion:

Totalt uacceptabel ventetid på en burger-restaurant.
Maden på grænsen af uspiselig.
Drikkevarer var drukket, da maden kom!! Fik dog fratrukket drikkevarerne som 'plaster på såret '.

Helt igennem ubeskriveligt elendigt. Vi valgte bagefter at grine af det. Det var det bedste ved den frokost.

Gentager: Fedtet bord aftørret med endnu mere fedtet klud! Sundhedsmyndighederne i en corona-tid? Tør ikke tænke på, hvordan der ser ud i køkkenet!

Tak, Mogens48
Cafe Mocca Præstø, Markedsføring hos Cafe Mocca, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. august 2021

Kære Mogens

Vi er kede af at høre, at du har haft en negativ oplevelse hos os.

Det er vigtigt for os at understrege at rengøringen er i top her i huset. Vi har fuldt fokus på alle accepter af dette hele huset rundt. Vi beklager at du har fået et andet indtryk.

Vores fiskleverandør er det bedste og dyrest i landet med fuld fokus på bæredygtighed, vi har daglige leveringer, så alt er friskt.

Vi er utrolig overvældede over alle de mange gæster som besøger os i disse sommerdage og takker for tålmodigheden med vores personale som virkelig gør det bedste de kan. Vi gør os umage hele tiden hver dag.

Du er meget velkommen til at skrive til os på kontakt@cafemocca.dk så vil vi gerne hjælpe dig og give dig en bedre oplevelse af vores skønne cafe.

Caroline & co

Rejsende, der kiggede på Cafe Mocca, kiggede også på

Præstø, Vordingborg Kommune

Præstø, Vordingborg Kommune

Har du været i Cafe Mocca? Fortæl om dine oplevelser!