“Idyl ud til vandet 😚”
Anmeldelse af Cafe Mocca

Cafe Mocca

Dejlig frisk mad og flink betjening.
Kan anbefale nachos og stjerneskud.
Det skønne sensommervejr var lige prikken over i'et.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 356janeq

Anmeldt 12. september 2020 fra mobile enheder

Fantastisk dejlig frokost, avocadomad og club sandwich med vin og øl, virkelig lækkert og meget sød og høflig betjening

Dato for besøg: september 2020
Tak, 192rikkeh
Anmeldt 28. august 2020

Super dejligt sted at nyde sin frokost, både ude og inde.
Der er meget at vælge imellem, og for enhver smag.

Tak, jette545
Anmeldt 15. august 2020

Havde ikke de vildeste forventninger, men alligevel formåede Cafe Mocca at forbløffe mig.
Vildt dårlig service. Vi måtte selv bede om at få tørret vores bord af. Der var flere ting de ikke kunne servere fra menukortet. Der gik langt tid før vi fik vores drikkevarer og mad. Vi måtte selv rykke dem for drikkevarerne.
Vi fik 2 ud af 3 retter, den tredje måtte vi også rykke for. Maden var kold, burgerbollerne havde fået alt for meget, og det havde bøfferne også. Alt maden lignede noget der var købt færdiglavet.

Øv siger jeg bare.

Tak, KiaF10
Anmeldt 12. august 2020 fra mobile enheder

Frokost til 8 udendørs:
Dårlig betjening, flere retter der ikke kunne bestilles, mangel på tilbehør til retterne, vandet vi betalte kr.120 for var varmt, colaen var flad, trøffel burger smagte ikke af noget, der var ikke hummus til avocado maden, der var ingen mango juice. Alt i alt en meget kedelig oplevelse, bordet fra udsigten til havnen. Øv.

Tak, Mie K

Rejsende, der kiggede på Cafe Mocca, kiggede også på

Præstø, Vordingborg Kommune

Præstø, Vordingborg Kommune

Har du været i Cafe Mocca? Fortæl om dine oplevelser!