“Ikke godt ”
Anmeldelse af Cafe Mocca

Cafe Mocca
Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Vi ankom lørdag 1-8 .. efter 19 da vi forventede at det værste var overstået .. desvære ikke bordene flød med service fra gamle kunder , bordene ikke aftørret ... nå vi fik anvist et bord med selvbetjening app... fint nok men der blev ikke røret af på bordet hmmm... vi bestilt på app drikke vare kom efter 35 min længe at side og vente og pigen kom flere gange forbi uden så meget som at sige noget .. men vi kunne jo så høre at der var vendte tid og kaos i køkkenet ... bøffen kom kold og sovsen kold ...tænker ikke det er et sted jeg vil anbefale til aftensmad ... med mindre man er til lange ventetider og kold mad

Tak, 711larsm

Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Vi bestilte et bord til 3 til kl 19.00 (efter deres anbefaling: vi er på ferie så fik restauranten lov til at anbefale et godt tidspunkt).
Vi ankommer kl 19.00, efter 10 minutter ventetid med lidt opmærksomhed fra tjenere, kunne vi se at de havde meget travlt. En gæst klagede, de havde ventede langtid for deres bestilling.
Så spørger vi seater hvis hun kunne være ærlig og fortælle os om ventetid til vores mad efter bestilling og fik vi at ved minimum 1 time!!!
Vi gik. Nej tak.
Jeg ved Alle har haft det svært pga corona og man skal få lov til at tjene penge men husk: hvis man bestille et bord, forventer man en god service, dvs restauranten har tid og chancen til at lave en plan. 1 time ventetid ((minimum) er uacceptable. Hvis jeg ankommer uden at bestille et bord, så tager jeg risiko.
Desværre jeg ville ikke anbefale Café Mocca.

Tak, antonio r
Anmeldt 24. juli 2020

De lukker alt for mange gæster ind, og der er igen leder der tager ansvar og det betyder at man kommer til at vente aaaalt for lang tid. Det tog 40 minutter inden vi fik vores drikkevarer, og der havde en ansat 5 minutter før været med 2 af de 5 retter vi havde bestilt. De fortalte at det var deres system der ikke virkede som det skulle. Men alt ialt en dårlig oplevelse når maden tilmed er kold når den endelig dukker op. Dette er et sted man kun kommer en gang. Tak for mad og tak for en elendig betjening.

Tak, Ersgardii
Anmeldt 22. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde desværre en meget dårlig oplevelse hos jer i går. Vi acceterede, at vi skulle være færdige indenfor en time, fordi bordet var reserveret. Vi bestilte to gange bøf bearnaise (næstdyreste ret på kortet). Da vi efter 20 minutter stadig ikke havde fået vores to gange sodavand bemærkede vi det(andre måtte også rykke for drikkevarer) og efter lidt tid fik vi drikkevarerne. Efter en halv time måtte vi rykke for maden, da vi jo kun havde en time til måltidet, og vi bemærkede at andre der var kommet senere fik servering. Derefter fik vi vores mad, kun for at finde ud af, at alt var koldt. Vi blev tilbudt ny servering,og vi fik lov at blive siddende ved bordet (restauranten var kun halvt fuldt). Omsider kom vores nu varme mad, MEN bøffen var helt gennemstegt og så tør så det nærmest støvede og bearnaisesaucen smagte af absolut ingenting. Den unge pige var da behørigt undskyldende og hun ville give beskeden videre. Men det var alt, man kunne måske have forventet drikkevarerne betalt per kulance eller lign., men ingen videre undskyldning. Vi må sige, at vi var yderst skuffede, og ingen af os har haft så dårlig en madoplevelse før. Vi kommer fra roskilde og var på de egne og den ene havde for et par år siden været der og fået udmærket mad (ikke prangende), men vi kommer der aldrig mere og vil heller ikke på nogen måde anbefale stedet til andre. Trist

Tak, 722susannen
Anmeldt 21. juli 2020

Min hustru og jeg bestilte Caesar salat og det er den ringeste udgave af caesarsalet vi nogensinde har fået ! - Præfabrikeret kylling uden smag overhovedet, præfabrikeret parmesan i store grove flager og dertil brødcroutoner fra netto og en underlig dressing fra en 10 kg spand så det ud til. - Yderst ringe ! Kommer aldrig igen.

Tak, Peter C

Rejsende, der kiggede på Cafe Mocca, kiggede også på

Præstø, Vordingborg Kommune

Præstø, Vordingborg Kommune

Har du været i Cafe Mocca? Fortæl om dine oplevelser!