Anmeldt d. 18. august 2020

Man føler sig velkommen allerede når bilen triller ind på gårdspladsen.
Anna og Filip er perfekte værter, der oprigtigt interesserer sig for deres gæster, hvilket også var årsagen til at vi var der for anden gang. Omgivelserne er fantastiske og stedet er perfekt til et par døgns afslapning og hygge.

Dato for ophold: august 2020
Tak, LykkeN5
Anette Knörr Rasmussen, Ejer hos Jungshoved Præstegaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. august 2020

Kære Lykke.

Mange tak for din meget, meget fine anmeldelse. den betyder rigtig meget for os.

Vi glæder os til at byde jer velkommen igen.

Anmeldt d. 27. juli 2020

Alt fra velkomst til lokation, atmosfære, værelser, udsigt morgenmad var som vi kun havde kunnet drømme om. Vi kommer helt sikkert igen til et længere ophold en anden gang. Familie drevet idyl og kun de varmeste anbefalinger herfra.

Tak, evak308
Anette Knörr Rasmussen, Ejer hos Jungshoved Præstegaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juli 2020

Kære Eva K.

Tusind tak for at du givet dig tid til at skrive en så flot anmeldelse, den er vi yderst taknemmelig for.

Vi glæder os til at kunne byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 21. juli 2020

Vi var glade for vores ophold. Smukke omgivelser. Hyggeligt værelse. Personlig og uformel stemning. Både mulighed for ren afslapning og ro, samt gode cykel og vandreture i området. Eneste ulempe var at vi havde lejet værelse uden toilet og bad, det var i sig selv helt fint. Men virkede som om alle andre også brugte det og derfor svært at komme til...det havde iøvrigt en lidt dårlig lås. Men alt i alt var vi meget tilfredse og vil gerne komme igen.

Tak, betina832020
Anette Knörr Rasmussen, Ejer hos Jungshoved Præstegaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. juli 2020

Kære betina832020.

Mange tak for din fine anmeldelse, den betyder rigtig meget for os.
Dejligt I har nydt den hyggelige afslapning.
Og ja I havde booket et værelse med delt toilet og bad, så der kunne godt være lidt 'run på' til tider.

Vi håber vi igen kan byde jer indenfor en anden gang.

Anette & Co.

Anmeldt d. 20. juli 2020

Super smukt og idyllisk beliggende lige ved fjorden - super gæstfrit sted, hvor man modtages godt - afslappet sted, men alligevel rigtig god standard på værelse, bad, morgenmad osv. Håber at komme tilbage.

Tak, Søren B

Kære Søren B.

Mange tak for din meget fine anmeldelse, den betyder rigtig meget for os og skønt at har nydt det hele.
Håber vi kan få fornøjelsen af jer en anden gang.

Anmeldt d. 11. juli 2020

Et skønt sted at slappe af med basis for at nyde den fantastiske danske natur i områder omkring præstegården. Velholdte bygninger med en charmerende og hyggelig indretning, sætter rammen sammen med et imødekommende personale og to ejere som er åbne og imødekommende. Man følger sig meget velkommen.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, ballerupgaard16
Anette Knörr Rasmussen, Ejer hos Jungshoved Præstegaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. juli 2020

Kære ballerupgaard16.

Mange tak for at du har givet dig tid til, at skrive en så fin anmeldese, den sætter vi stor pris på.
Må I have en fortsat god sommer.