Anmeldt d. 11. juli 2020

Et skønt sted at slappe af med basis for at nyde den fantastiske danske natur i områder omkring præstegården. Velholdte bygninger med en charmerende og hyggelig indretning, sætter rammen sammen med et imødekommende personale og to ejere som er åbne og imødekommende. Man følger sig meget velkommen.

Tak, ballerupgaard16
Anette Knörr Rasmussen, Ejer hos Jungshoved Præstegaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. juli 2020

Kære ballerupgaard16.

Mange tak for at du har givet dig tid til, at skrive en så fin anmeldese, den sætter vi stor pris på.
Må I have en fortsat god sommer.

Bedste hilsner fra
Anette & Filip

Anmeldt d. 7. juli 2020

Præstegården er velvedligeholdt, smukt og hyggeligt indrettet og med en skøn beliggenhed - her er fred og ro og med en skøn natur lige uden for døren. Værtsparret Anette og Filip er yderst gæstfrie, servicen er i top og de tager sig god tid til deres gæster - gør alt for, at de skal føle sig hjemme og godt tilpas. Lækker morgenbuffet.

Tak, karinaaarhus
Anette Knörr Rasmussen, Ejer hos Jungshoved Præstegaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. juli 2020

Kære karinaaarhus.

Mange, mange tak for din meget fine tilbagemelding, den betyder rigtig meget for os.
Vi er glade for at I havde en dejlig oplevelse her hos os og glæder os til, at kunne byde jer velkommen igen indenfor.

Med ønsket om en rigtig dejlig sommer i det jyske.

Bedste hilsner fra
Anette & Filip
Jungshoved Præstegprd B&B

Anmeldt d. 29. juni 2020

Jungshoved Præstegaard ligger rigtig smukt ned til vandet. Værelserne er meget smukt dekoreret og passe godt i stil med den gamle gaard. Det er fin morgenmadsbuffet med alt hvad hjertet begærer og værtsparret er utrolig venlige og hjælpsomme. Stedet ligger godt hvis man gerne vil besøge Møn og Lolland-Falster.

Værelsestip: Frederikkes Suite har en lille altan som den eneste. men alle værelse er skønne.
Tak, Naya P
anettekn_rrr, Gæsteansvarlig hos Jungshoved Præstegaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. juni 2020

Kære Naya P.

Tusind tak for din flotte anmeldelse, den sætter vi megen pris på.

Vi håber at din/jeres vej falder forbi Jungshoved Præstegård en anden gang, så vi kan byde indenfor igen.

Fortsat rigtig god sommer.

Anmeldt d. 29. juni 2020

Super skønt ophold, i fantastiske omgivelser, med fantastisk morgenmad og super betjening af super vært. Mulighed for at går ture i super natur, hvor der er tid til afslapning. Kommer gerne igen til denne perle.

Dato for ophold: juni 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, BirgerH_13

Kære BirgerH_13.

Mange tak for at du har givet dig tid til at skrive disse meget fine ord.
Det betyder rigtig meget for os, at vores gæster føler sig godt tilpas.

Vi glæder os til at byde dig indenfor igen.

Fortsat god sommer.

Anmeldt d. 22. juni 2020

Utrolig hyggeligt sted, hvor man i alle kroge kan glædes over opfindsomhed og at der er tænkt over hvad der lige kunne passe ind netop her Hvis man har brug for det perfekte sted til en romantisk fest, så er dette bestemt en mulighed.

Tak, kcpedersen
anettekn_rrr, Gæsteansvarlig hos Jungshoved Præstegaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. juni 2020

Kære kcpedersen.

Mange tak for din meget fine anmeldelse, den betyder rigtig meget for os.

Håber vi kan byde jer velkommen indenfor en anden gang.

Bedste hilsner fra os på
Jungshoved Præstegård B&B