TripAdvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 23. juli 2019 fra mobile enheder

Jungshoved Præstegård meddelte efter bekræftet reservation, at de desværre havde haft problemer med bookingsystemet, derfor var der sket en dobbeltbooking af værelset.
Vi blev tilbudt hytten ved vandet eller en ny dato for overnatning. Da hytten ikke imødekom vores behov og en ændring af dato var bøvlet for os, afslog vi denne mulighed. Receptionisten kunne ikke komme op med andre kompensationsmuligheder, derfor endte vi med at annullere bookinger og finde et alternativ.
Jeg undres meget over Jungshoved Præstegårds villighed til at sikre bookede gæster et reelt alternativ.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, MajaL_13
Frikkeknoerr, Chef  hos Jungshoved Præstegaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. juli 2019

Kære Maja,

Tak for, at du har taget dig tid til at skrive en anmeldelse.

Jeg er dog ked af at læse, at du havde en kedelig bookingoplevelse.
Som vi talte om i telefonen, havde der desværre været en fejl i vores bookingsystem, som gjorde, at værelset stod som ledigt, til trods for, at det allerede var booket. Det er en fejl, som vi kun har oplevet denne ene gang og der er nu rettet op på den.
Så snart jeg blev opmærksom på fejlen, kontaktede jeg dig med henblik på at finde en løsning.
Her tilbød jeg dig en opgradering til vores eksklusive Skovhytte med havudsigt eller en opgradering med rabat, samt en alternativ dato, hvor I desværre ikke kunne.
Jeg er derfor ked af, at du skriver, at jeg ikke tilbød dig andre kompensationsmuligheder, da jeg netop tilbød en opgradering med rabat.

Som jeg beskrev i telefonen, er vi meget kede af ulejligheden og ville ønske, at vi kunne have tilbudt dig et tilsvarende værelse, men da vi har ganske få værelser, var dette ikke en mulighed.

Jeg håber, at I fandt et dejligt sted til jeres ophold og at I havde nogle dejlige dage trods ulejligheden.

Med ønsket om en god sommer,

Anmeldt d. 14. juli 2019

Romantisk gård i skønne omgivelser og meget imødekommende og hjælpsomt værtspar.
Vi boede på “Pigekammeret” en nat. Sengen var fin og vi blev vækket til fuglesang og ellers er der fred og ro.
Man kan gå ned til Præstø fjord på få minutter.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, loneingvor
Frikkeknoerr, Chef  hos Jungshoved Præstegaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juli 2019

Kære Lone,

Tak for din fine anmeldelse.
Vi er glade for, at vores omgivelser bidrog til fred og ro.

Anmeldt d. 12. juli 2019

Vi blev taget imod med åbne arme af venlige og varme værter og kunne herefter nyde de helt fantastiske omgivelser. Der er ikke noget at sætte En finger på og det er helt sikkert ikke sidste gang vi har været forbi. De varmeste anbefalinger herfra!

Tak, anneheideleth

Kære Anne,

Tusind tak for din positive og flotte anmeldelse.
Den er vi meget glade for :)

Anmeldt d. 4. juli 2019

Et yderst behageligt og hyggeligt ophold, flotte omgivelser, man føler sig meget velkommen meget imødekommende værter på stedet.
Kan klart anbefales for andre, ingen stress og jag, gik en tur til vandet og nød naturen og stilheden, så på vildtet som nærmest løb i baghaven.

Dato for ophold: juni 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Go31413896292

Kære Gæst,

Tusind tak for dun udførlige beskrivelse af vores sted og omgivelser.
Din anmeldelse betyder meget for os :)

Anmeldt d. 4. juli 2019

Her føler man sig hjemme, velkommen og kommer gerne tilbage. Omgivelserne garanterer et fredeligt ophold, og skønne værelser indbyder til hygge og afslapning. Det man frem for alt tager med sig hjem er dog den personlige og varme velkomst som familien altid byder på, samt ønskerne om at ses igen.

Værelsestip: Frederikkes Suite med herlig indretning og balkon.
Tak, Camper47170127340

Kære Gæster,

Tusind tak for jeres hjertevarme anmeldelse.
Det betyder meget for os, at I føler jer hjemme hos os :-)